تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۶۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون عمرانی استانداری خوزستان؛
طرح آبرسانی غدیر به اعتبارات بیشتری نیاز دارد
معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه اجرای طرح آبرسانی غدیر به اعتبارات بیشتری نیاز دارد گفت:با اعتباراتی که به این طرح اختصاص داده شده به نظر نمی رسد این پروژه به طور کامل اجرایی شود.

احمد سیاحی در جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون که چهارشنبه در محل استانداری خوزستان برگزار شد با بیان اینکه برآورد اولیه ساخت تصفیه خانه طرح آبرسانی غدیر 9 هزار میلیارد ریال است گفت: این در حالی است که بر اساس برآوردهای انجام شده اعتبار مورد نیاز برای ساخت تصفیه خانه 13 میلیارد ریال است.

وی افزود: همچنین برای احداث خط انتقال آب ام الدبس که 200کیلومتر است برای اجرای هر 100کیلومتر آن به بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره بر لزوم برگزاری جلسه ای با وزیر نیرو برای اختصاص اعتبارات بیشتر به طرح آبرسانی غدیر گفت: یکی از مشکلات اصلی این طرح مسئله اجرای خط انتقال 43 کیلومتری ام الدبس به قیصریه آبادان است که تاکنون 4 کیلومتر آن اجرایی شده است اجرای کامل آن نیاز به مساعدت های بیشتر وزارت نیرو دارد.

دراین جلسه عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان نیز بر دیدار با وزیر نیرو برای اختصاص اعتبارات بیشتر به طرح آبرسانی غدیر تاکید کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار