تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۷۵۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاري کلاس کنترل مربیان آزاد خوزستان با تدريس مجيد خدايي
رییس هیات کشتی خوزستان از برگزاري کلاس کنترل مربیان آزاد استان با حضور مجيد خدايي خبرداد.

سیدحسین مرعشیان در ابتدا درباره برنامه هيات براي پيشرفت كشتي آزاد استان اظهار کرد: عمده کارمان را روی تعامل با شرکت‌های بزرگ استان گذاشته‌ایم تا با این شرکت‌ها وارد مذاکره شویم. در حال حاضر نیز بیشتر پیگیر مذاکره با شرکت فولادخوزستان هستیم تا بتوانيم از حمایت‌های این شرکت بهره ببریم.
 
وي گفت: بیشتر مشکلات و مسايل ما، مالی است. به هر حال یکسری بدهی‌ها از روسای هیات‌های قبلی باقی مانده است و در حال حاضر ناچار هستیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا بدهی‌های گذشته را تسویه کنیم تا در ادامه به امید خدا بتوانیم گام مثبتی برای کشتی خوزستان برداریم. به نظر من در حال حاضر شرایط کشتی استان خوب است.

وی درباره برنامه‌های هیات برای توسعه کشتی آزاد استان همانند كشتي فرنگي عنوان کرد: یکی از برنامه‌های‌مان برای توسعه کشتی آزاد استان این بود که تیمی را از خوزستان به تورنمنت بین‌المللی رومانی اعزام کنیم و قرار بود نفت‌امیدیه اسپانسر تیم باشد ولي متاسفانه آن‌ها آمادگی خود را دیر اعلام کردند و وقتی با فدراسیون هم در این زمینه مکاتبه کردیم، متوجه شدیم که سهمیه شرکت در این تورنمنت را به استان گلستان داده‌اند. به هر حال به نظرم حضور آزادکاران خوزستانی در این تورنمنت باعث بهتر شدن وضعیت کشتی آزاد استان می‌شد.

مرعشیان بیان کرد: قصد داریم برای توسعه کشتی آزاد استان از زمینه آموزش شروع به کار کنیم که در این راستا قرار است یکم اسفندماه مجید خدایی از تهران به خوزستان بیاید و کلاس کنترل مربیان آزاد را برگزار کنیم و از دانش وی بهره ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای بهبود وضعیت سالن‌های کشتی شهرستان‌هايي كه دارای امکانات خوبی نیستند اما کشتی‌گیران خوبی دارند؟ گفت: همان‌طور که گفتم به دنبال بهره‌مندی از حمایت شرکت فولادخوزستان هستیم که اگر به این صورت شود به نظرم مشکلات عمده ما مرتفع خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار