تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۵۶۴۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد
شناسایی ۲۱۷ شهید انقلاب در خوزستان
حجت‌الاسلام سعید جعفری امروز اظهار کرد: تاکنون 217 شهید انقلاب اسلامی در استان خوزستان شناسایی شده‌اند.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این شهدای والامقام از تمام اقشار جامعه هستند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه بیان کرد: در بین 217 شهید انقلاب اسلامی در استان خوزستان، شهدایی از اقشار مختلف به ویژه روحانی، دانشجو، بازاری و دانش آموز وجود دارد.

به گفته این مقام مسئول، همچنین در بین شهدای انقلاب اسلامی شهدایی از اقشار دیگر جامعه مانند پزشک، زن خانه‌دار، کشاورز، معلم و کارگر نیز به چشم می‌خورد.

وی تصریح کرد: استان خوزستان نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 داشته است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود از رسانه‌ها و مطبوعات کشوری و استانی خواست تا بیشتر به نقش برجسته و مهم استان خوزستان در پیروزی انقلاب اسلامی بپردازند.

وی در ادامه به رتبه خوزستان از نظر تعداد شهدای انقلاب اسلامی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: استان ما از نظر تعداد شهید مقام چهارم کشور را دارد.

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: رتبه‌های نخست از نظر تعداد شهدای انقلاب اسلامی به ترتیب به استان‌های تهران، خراسان و اصفهان تعلق دارد و استان ما رتبه چهارم را از نظر تعداد شهدا به خود اختصاص داد.

این روحانی خوزستانی یادآور شد: استان خوزستان از نظر تعداد شهدا نسبت به جمعیت در بین استان‌های کشور رتبه نخست جمهوری اسلامی ایران را به دست آورده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تاکید کرد: می‌طلبد که رسانه‌ها و خبرگزاری‌های محلی و کشور بیشتر به این موضوع بپردازند تا نقش استان ما در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بیشتر نمایان شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار