تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۶۲۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیا مسی به پاریسن‌ژرمن می‌رود؟
شایعات فوتبال اسپانیا از حضور ستاره آرژانتینی بارسلونا در تابستان آینده در فرانسه خبر می‌دهد.

در هفته‌ای که گذشت مهلت فصل نقل و انتقالات زمستانی که شب جمعه به پایان رسید، بازار شایعات فوتبال اسپانیا داغ بود و داغ‌ترین خبر مربوط به انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن بود که ناصرالخلیفی، مالک باشگاه پاریسی پس از چند روز این شایعه را رد کرد.

در زیر شایعاتی را که هفته گذشته پیش از پایان یافتن فصل نقل و انتقالات زمستانی در فوتبال اسپانیا بر سر زبان‌ها بود را می‌خوانید:

* مسی به سن‌ژرمن می‌رود؟

به نظر می‌رسد روابط میان پاری‌سن‌ژرمن و مسی هرگز پایان نیابد. بر اساس گزارش «اکیپ» باشگاه فرانسوی همچنان تمایل دارد ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرد و گام‌هایی برای انتقال این بازیکن در تابستان آینده برداشته است. باشگاه تأیید کرد که در خصوص انعقاد قرارداد با مسی فکر خواهد کرد.

با وجود اینکه باشگاه فرانسوی هرگونه پیشنهاد به مسی را رد کرده است اما اکیپ تأکید دارد که انعقاد چنین قراردادی امکان‌پذیر است. این مأموریتی تقریبا غیرممکن است زیرا پاری‌سن‌ژرمن باید برای این کار بانک بزند.

* ماتا، کاگاوا را راهی اسپانیا می‌کند؟

انتقال خوان ماتا از چلسی به منچستریونایتد باعث شد اتلتیکو برای خرید شینجی کاگاوا از منچستریونایتد راغب‌تر شود.

ملی‌پوش ژاپنی در تابستان 2012 با مبلغ 12 میلیون پوند از بورسیا دورتموند به منچستریونایتد ملحق شد. کاگاوا با درخشیدن در تیم کلوپ باعث شد تا هواداران منچستر امیدوار باشند تا وی هافبک بازی‌ساز مؤثری در این تیم باشد.

با حضور دیوید مویس به عنوان سرمربی منچستریونایتد، کاگاوا تنها در 7 مسابقه در لیگ برتر در ترکیب اصلی قرار گرفت و نتوانست در به ثمر رسیدن گل‌های تیمش نقش داشته باشد و اکنون به نظر می‌رسد با حضور خوان ماتا حضورش در تیم به خطر افتاده باشد؛ هرچند مدیر برنامه‌های وی انتقال وی به یک تیم دیگر را شایعه می‌داند. با این حال رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که اتلتیکو مادرید شرایط را برای جذب این بازیکن بررسی می‌کند.

* تاتنهام به دنبال جذب بازیکن بارسلونا

جراردو مارتینو تأیید کرد که ابراهیم آفلای احتمالا در آینده نزدیک باشگاه را ترک خواهد کرد.

بازیکن بارسلونا یک گام به انتقال قرضی به تاتنهام نزدیک‌تر شد. به نظر می‌رسد تاتنهام با جذب بازیکنان جدید و از دست دادن برخی بازیکنان خود در نظر دارد دست به تغییراتی در ترکیب تیمش بزند. احتمال می‌رود شروود به دنبال جذب دو بازیکن پیش از پایان یافتن فصل نقل و انتقالات باشد و احتمالا آفلای یکی از این بازیکنان باشد.

این بازیکن در ژانویه 2011 با رقم سه میلیون یورو به بارسلونا منتقل شد. آفلای در فصلی که گذشت با بدشانسی مصدومیت روبرو شد تا هفت ماه از میادین دور باشد. با جدایی گواردیولا از کاتالان‌ها، آفلای به صورت قرضی به شالکه رفت و پس از آن به دلیل مصدومیت به بارسلونا برگشت بدون اینکه بتواند در مسابقه دیگری برای شالکه بازی کند. وی پس از اینکه چهار ماه دیگر از میادین دور ماند، به نظر می‌رسد به آمادگی رسیده و با این حال مارتینو تأیید کرده که این بازیکن احتمالا باشگاه را ترک خواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار