تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۵۶۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی‌جزایری:
آمریکا به‌اهداف شوم خود درسوریه دست‌نمی‌یابد
خطیب جمعه اهواز با اشاره به برگزاری نشست ژنو 2 گفت: این نشست بالاخره با شکست دشمنان سوریه همراه بود و آمریکا و هم‌پیمانان این کشور نتوانستند به اهداف شوم خود در سوریه برسند و در آینده نیز دست نخواهد یافت
آیت‌الله سیدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز اظهار کرد: امام خمینی (ره) خدمات بسیاری به مردم ایران کرده و امروز امنیتی که در کشور وجود دارد به دلیل رشادت‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) پس از 15 سال تبعید به کشور بازگشت و این در حالی بود که در سال‌های تبعید غریبانه غم وفات فرزند بزرگوارش را نیز تحمل کرد.

خطیب جمعه اهواز با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر گفت: هدف امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در قیام علیه ظلم رژیم ستم شاهی پهلوی تنها سربلندی اسلام و رضایت خداوند بود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با ورود امام خمینی (ره ) به کشور، حکومت ستم شاهی پهلوی نیز فرو ریخت و تاج و تخت نظام شاهنشاهی برای همیشه از کشور برداشته شد.

موسوی جزایری با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، مقاومت مردم بود تصریح کرد: بسیاری از مردم دوران ستم شاهی پهلوی را درک کرده‌اند و می‌دانند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با چه مشقت‌هایی پیروز شد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری نشست ژنو 2 گفت: این نشست بالاخره با شکست دشمنان کشور سوریه همراه بود و امریکا و هم پیمانان این کشور نتوانستند به اهداف شوم خود در سوریه برسند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار