تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۵۶۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زیدون بهبهان خبر داد
12 کمیته اجرایی ستاد دهه فجر در زیدون بهبهان
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زیدون بهبهان گفت: در راستای اجرای بهتر برنامه‌های دهه مبارک فجر 12 کمیته اجرای تشکیل شده است.

علمدار دره‌شوری امروز اظهارکرد: با توجه به فرا رسیدن سی‌وپنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و اجرای برنامه‌های متنوع این ستاد، از روز شنبه  که به‌عنوان ولایت فقیه و رهبری نام‌گذاری شده است آغاز خواهد شد.

وی افزود: اجرای متنوع برنامه‌های فرهنگی مذهبی در پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران و مساجد و همچنین مدارس از جمله برنامه‌های ستاد دهه فجر بخش زیدون است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زیدون بهبهان گفت:  همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شب 22 بهمن ما مراسم نور افشانی بزرگی در سطح شهر سردشت برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن ماه همواره نشانی از پیوند عمیق و ریشه دار مردم با ولایت و اعتماد آنها به نظام مردمسالاری دینی بوده و تبلوری از بصیرت و آگاهی مردم محسوب می‌شود.

دره شوری ادامه داد: راهپیمایی روز بیست و دو بهمن هرسال در حقیقت نماد و نشانی از مقاومت و ایستادگی ملت شریف ایران در برابر زیاده خواهی‌های جریان استکبار و شکست توطئه‌های این جریان علیه نظام اسلامی بوده است. وی یادآور شد: مردم با حضور خود در این راهپیمایی به جهانیان اعلام می‌کنندکه تهدید و تحریم نه تنها تاثیری بر اراده پولادین آنها نداشته است بلکه عزم آنها را برای مقابله با جبهه استکبار راسخ‌تر کرده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زیدون بهبهان افزود: با این حال باید دانست که راهپیمایی 22 بهمن امسال مردم ایران نشانه‌ای از استقامت و پایداری آنان در راه خویش است که می تواند امید بخش برای سایر ملت های منطقه باشد .

دره شوری در پایان گفت: چشم امید بسیاری از مردم منطقه و مسلمانان و حتی آزادی‌خواهان جهان امروز به ایران اسلامی دوخته شده است که طی سه دهه گذشته مجاهدانه در برابر زیاده‌خواهی استکبار ایستاده و موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار