تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۵۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور حکم برای فروشندگان گوشت‌های مردار در بهبهان
ريیس دادگستری شهرستان بهبهان از صدور حکم برای فروشندگان گوشت‌های فاسد در این شهرستان خبر داد.

ابوذر کریمی‌پور اظهار كرد: اواخر شهریور ماه امسال دو متهم به هویت ص.ب و الف.الف که اقدام به سلاخی گاوهای مردار در پشت گاوداری‌های شهرک صنعتی بهبهان می‌کردند؛ دستگیر شدند و در تحقیق‌هاي بعدی، فرد دیگری به هویت س.الف به اتهام همکاری با متهمان در انتقال گوشت‌های آلوده، دستگیر شد.

وی ادامه داد: با استعلام از دامپزشکی و تحقیقات آنان، مشخص شد که لاشه کشف شده متعلق به یک راس گاو مردار مي‌باشد که علت مرگ آن، بیماری عفونی بوده است.

کریمی‌پور گفت: متهمان اقرار کردند که چندین بار اقدام به جدا کردن گوشت لاشه‌های مردار از گاوهایی که در بیابان رها شده، نموده اند و به بعضی کبابی‌ها و قصابی‌های بهبهان فروخته‌اند.

وی افزود: پس از رسیدگی قانونی به پرونده، دادگاه متهم ص.ب را به اتهام کلاهبرداری و تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق 7 مرحله جمع‌آوری و سلاخی گاوهای مردار و .... به 7 سال حبس تعزیری (دو سال اول در زندان کارون و بقيه در زندان بهبهان) و محرومیت از اشتغال به کار در 6 سال اول محکومیت و متهمان س.الف و الف.الف را به اتهام معاونت در کلاهبرداری و معاونت در تهدید علیه بهداشت عمومی، هر کدام به تحمل 2 سال حبس تعزیری محکوم کرد که در یک سال اول محکومیت، متهمان محروم از اشتغال شده‌اند و یک سال دیگر آنان تعلیق شده است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: بهبهان ، گوشت‌
:
:
:
آخرین اخبار