تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۵۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی 3هزارانشعاب فاضلاب در غرب رامهرمز
مجری طرح فاضلاب رامهرمز گفت: مشترکان منطقه غرب رامهرمز از خدمات مدرن و بهداشتی 3 هزار انشعاب جدید دفع فاضلاب بهره مند شدند.

محمد مالکی اظهار کرد: با پیگیری های حقوقی این شرکت، حمایت فرماندار و دیگر مسوولان محلی رامهرمز و نیز دخالت دادستانی این شهرستان پس از گذشت 9 سال، پیش از اجرای طرح، مشکل وجود معارضان در منطقه G55 برطرف و امکان اتصال شبکه منطقه غرب رامهرمز از جمله خیابان های شقایق به شبکه سراسری دفع فاضلاب اماکن پذیر شد.

وی افزود: با اتصال این خط به طول 400 متر و قطر 500 میلی متر سه هزار انشعاب جدید و قدیم این منطقه در مدار بهره برداری قرار گرفت.

مجری طرح فاضلاب رامهرمز یادآوری کرد: از آغاز اجرای طرح فاضلاب و بر اساس شرایط خاص فروش اوراق مشارکت 22 برابر سال های گذشته در رامهرمز عملیات اجرایی انجام و دو هزار و 337 فقره انشعاب فاضلاب در این شهرستان واگذار شد.

وی با غیر قابل مقایسه خواندن پیشرفت طرح فاضلاب از نظر وسعت و حجم عملیات در یک سال اخیر با سال های گذشته گفت: با اجرای طرح اوراق مشارکت میزان جمعیت زیر پوشش فاضلاب در رامهرمز از چهار درصد به 43 درصد ارتقا یافته و 10هزار و 411 نفر از شبکه مدرن و بهداشتی دفع فاضلاب برخوردار شده اند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: فاضلاب ، رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار