تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۵۵۸۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کانون پرورش فکری برگزار کرد
نهمین کارگاه خلاقیت کودکان و نوجوانان «همگام با خانواده» در خرمشهر
مسئول کانون شماره 2 خرمشهر صبح امروز در حاشیه برگزاری نهمین کارگاه خلاقیت کودکان و نوجوانان «همگام با خانواده» در این شهرستان، به معرفی موضوع نهمین کارگاه خلاقیت این مرکز «بازی با الفبا و کلاژ کاغذ رنگی» پرداخت.

ندا فرسانی در همین ارتباط اظهار کرد: در ابتدای این برنامه مربیان کانون مجموعه کتاب‌های «بازی با آوا، بازی با الفبا» را به میهمانان معرفی کردند و با توجه به اینکه کلاس اولی‌ها به تازگی با حروف الفبا آشنا شده بودند، کتاب‌ها را در اختیارشان قرار دادند تا هر کدام یک قصه از کتاب را مطالعه کنند.

وی با بیان این که در ادامه این برنامه از بچه‌ها خواسته شد تا هر کدام یکی از حروفی را که خوانده‌اند و دوستش دارند را بنویسند و سپس کلماتی را بنویسند که این حروف در آن قرار دارد، ادامه داد: در این برنامه بچه‌ها به جمله‌نویسی خلاق پرداختند و تعدادی از بچه‌ها که توانایی بالاتری داشتند با جملاتشان قصه یا متن بسیار کوتاهی نگارش کردند.

این مسئول فرهنگی همچنین پیرامون برگزاری کارگاه خلاقیت هنری با عنوان کلاژ کاغذهای رنگی یادآور شد: در این بخش کودکان و نوجوانان همراه با مادرانشان تصاویری از جمله‌های خلاقانه خود را همراه با کاغذهای رنگی نقاشی و قصه‌های خود را تصویرسازی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این کارگاه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 خرمشهر و با همکاری و استقبال مدارس این شهرستان از پاییز امسال با موضوع‌های مختلف آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

نهمین کارگاه خلاقیت کودکان و نوجوانان «همگام با خانواده» در حالی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری شماره 2 خرمشهر برگزار شد که با استقبال خوب اعضا و والدین آن‌ها روبه‌رو شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار