تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۵۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایدنی خبر داد:
افتتاح 23 پروژه عمرانی و زیربنایی در سه شهر بندری خوزستان
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از افتتاح 23 پروژه عمرانی و زیربنایی در سه شهر بندری استان در دهه فجر خبر داد.

ابراهیم ایدنی گفت: افتتاح این پروژه ها که توسط بخش دولتی و بخش خصوصی آماده بهره برداری شده اند امکان اشتغال مستقیم 757 نفر نیروی انسانی را در سه بندر آبادان، خرمشهر و بندر امام خمینی فراهم می آورد.

وی افزود: افتتاح این پروژه ها سبب ایجاد فرصتهای شغلی و افزایش ظرفیت کسب و کار و تجارت در شهرهای بندری استان می شود که همه اینها در نتیجه افزایش ظرفیتهای فیزیکی، عملیاتی و فنی، ارتقا توان عملیاتی در زمینه بارگیری و تخلیه بار و نگهداری کالاها در بنادر حاصل می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان اظهار کرد: بندر امام خمینی از جمله این سه بندر است که بیشترین تعداد این پروژه ها در این بندر به بهره برداری می رسد که بازسازی سیلوی ترانزیتی غلات این شهرستان و ساخت انبارهای جدید ذخیره سازی غلات، احداث اسکله نفتی و توسعه سامانه های حفاظتی از جمله این پروژه ها هستند.

ایدنی اضافه کرد: یکی دیگر از این بنادر که افتتاح این پروژه ها شامل آن می شود بندر خرمشهر است که از جمله این طرحهای آماده بهره برداری در این شهر می توان به راه اندازی یک ایستگاه داخلی و اتصال آن به خط سراسری، راه اندازی تابلوهای فشار متوسط، ساخت یک اسکله در امور دریایی، ساخت کانال زهکشی و جاده قابل دسترسی و نصب و راه اندازی دستگاه MF-HF و سامانه شناسی اتوماتیک شناورها اشاره کرد.

وی همچنین ساخت یک اسکله مسافربری و راه اندازی ساختمانهای اداری، گارد و انتظامات را نیز از پروژه های آماده بهره برداری بندر آبادان معرفی کرد و گفت: به زودی و در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار