تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۵۴۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قلعه‌نویی: پنالتی ذوب‌آهن درست نبود
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری صحبت‌های خود را عنوان کرد.
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال، گفت: در ابتدای این نشست از شما خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم چرا که دیروز پرواز ما دو ساعت تأخیر داشت و من به همین دلیل نتوانستم به کنفرانس خبری بیایم. من از باشگاه ذوب‌آهن که یک باشگاه فرهنگی است تشکر می‌کنم و خوشحالم که آقای آذری که از نیروهای ارزشی فوتبال است به خانه‌اش بازگشته است. مجتبی تقوی سرمربی ذوب‌آهن با من تماس گرفت و گفت که هوا برفی است. به نظرم این کارها در فوتبال قشنگ است و ما این کارها را در فوتبال کم داریم اما میان باشگاه‌های ذوب‌آهن و استقلال همیشه این اتفاقات خوب وجود داشته است. البته باید تسلیتی هم به خانواده عزیزانی بگویم که دو روز پیش در حادثه آتش‌سوزی در خیابان جمهوری ایران جان باختند.

وی ادامه داد: بازی ما با ذوب‌آهن یک بازی فیزیکی و درگیرشونده بود که دو تیم بر اساس مسائل تاکتیکی و پرس کار را پیش می‌بردند. بعد از گلی که ما به ذوب‌آهن زدیم این تیم بسیار خوب کار کرد اما موضوعی که باید بگویم این است که امیدوارم من اشتباه کنم اما فکر می‌کنم پنالتی‌ای که به ضرر ما گرفته شد پنالتی نبود با این همه فکر می‌کنم ذوب‌آهن هم می‌توانست برنده این بازی باشد چرا که موقعیت‌های خوبی داشت اما ما این بازی را فراموش کردیم و به بازی بعد که با همین ذوب‌آهن داریم فکر می‌کنیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه چرا بازی‌های استقلال کم گل به پایان می‌رسد، افزود: ما بر اساس داشته‌هایمان کار را جلو می‌بریم و این هنر کادر فنی تیمی ماست که بر اساس داشته‌هایمان کار را طراحی می‌کنیم. ما همیشه به دنبال فوتبال هجومی هستیم و با سه مهاجم وارد بازی‌ها می‌شویم اما خود شما یادتان هست که ما در سپاهان حریفان را 4تایی می‌کردیم و من دوست دارم در استقلال هم همینگونه باشد چرا که من در تبریز و کرمان هم چنین شرایطی داشتم و فوتبال هجومی را همیشه دوست دارم اما الآن شرایط لیگ حساس است و در جام حذفی و لیگ بازی‌ها به حساس‌ترین مرحله رسیده است.

وی ادامه داد: در نیم‌فصل دوم زمین و دروازه‌ها کوچک می‌شود اما فقط ما یک گل یک گل جلو نمی‌رویم و خیلی از تیم‌ها هستند که بازی‌هایشان با یک گل به پایان می‌رسد. البته بازیکنان استقلال سربازان فداکار خانواده بزرگ استقلال هستند و من از آنها تشکر می‌کنم و در روزی که در خیلی از استادیوم‌ها هزار نفر هم به استادیوم نمی‌آیند امروز از بازی ما استقبال خوبی شد و روز خوبی رقم خورد و خوشبختانه ما در استادیوم فحاشی ندیدیم و فضای قشنگی بر بازی حاکم بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار