تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۵۵۳۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با نمایش فیلم بزرگ مرد کوچک
بازسازی سینمای قدیمی مسجدسلیمان
یکی ازدوسینمای قدیمی شهرمسجدسلیمان پس از گذشت 25 سال توسط جمعیت هلال احمر استان خوزستان بازسازی و امروز جمعه با نمایش فیلم ˈبزرگ مرد کوچک ˈمورد بهره بره برداری قرارگرفت .

این سینما که قدمت آن به بیش از70 سال پیش برمی گردد با صرف اعتباری بالغ بر 600میلیون تومان ازسوی جمعیت هلال احمر خوزستان که آن را خریداری کرده و اکنون مالک آن است , بازسازی ,تعمیر و تجهیز شده است .

درآیین بهره برداری ازاین سینما برای اولین بار فیلم سینمایی ˈبزرگ مرد کوچک ˈمربوط به زندگینامه بهنام محمدی شهید 13 ساله خوزستانی به تهیه کنندگی پروانه مرزبان و کارگردانی صادق دقیقی برای بیش از 500 نفر ازمشتاقان سینما به نمایش درامد.

علی عسکر ظاهری مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان دراین آیین طی سخنانی بازسازی قدیمی ترین سینمای مسجدسلیمان را یکی از ضرورت های فرهنگی منطقه قلمداد کرد و گفت : دراین سینما تلاش می شود فیلم های شادی بخش برای مردم به نمایش گذاشته شود.

این سینما 500 صندلی دارد . مسجد سلیمان یک باب سینمای قدیمی دیگر به نام 22 بهمن دارد که خصوصی است و بصورت مخروبه رها شده است . شرکت نفت مسجد سلیمان نیز سینمای شرکتی دارد که خانواده های مجموعه نفت می توانند از آن استفاده کنند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: سینما ، مسجدسلیمان ، فیلم
:
:
:
آخرین اخبار