تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۵۱۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرماني زود هنگام ‌حفاري در ليگ برتر گلف كشور
هفته ششم دور برگشت ليگ برتر گلف كشور در حالي با حضور نمايندگان خوزستان دنبال شد كه ملي‌حفاري در هفته پنجم قهرماني خود را مسجل كرده بود.

غلامرضا موسوي، دبير هيات گلف استان اظهاركرد: اين هفته از مسابقات 26 و 27 دي‌ماه برگزار شد كه سورتمه اهواز ميهمان نماينده اصفهان بود و با نتيجه 6 بر صفر اين ديدار را به سود خود به پايان رساند.

وي بيان‌كرد: در همين هفته پرسپوليس و آزادگان مسجدسليمان به مصاف يكديگر رفتند كه در پايان پرسپوليس موفق شد با نتيجه 6 بر صفر پيروز شود.

دبير هيات گلف خوزستان گفت: بازي تيم‌هاي ملي‌حفاري، هنديجان و نفت‌مسجدسليمان هم به دليل نامساعد بودن شرايط آب و هوايي و زمين ‌بازي برگزار نشد.

وي به قهرماني زودهنگام ملي‌حفاري اشاره و بيان‌كرد: باتوجه به اين‌كه در هفته پنجم مسابقات ملي‌حفاري توانست پرسپوليس مسجدسليمان را شكست دهد و باوجود اين‌كه هنوز رقابت‌ها به پايان نرسيده است، اين تيم توانست قهرماني خود را مسجل كند.

موسوي درخصوص ديدارهاي هفته هفتم دور برگشت ليگ برتر كشور عنوان‌كرد: ملي‌حفاري، نفت مسجدسليمان و آزادگان مسجدسليمان به ترتيب ميزبان تيم‌هاي تهران، هنديجان و سورتمه اهواز هستند و پرسپوليس مسجدسليمان هم ميهمان هيات اصفهان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار