تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۵۵۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشنهاد "یالثارات" برای لغو تفکیک استخرها
نشریه "یالثارات" در ستون سیاست به زبان همولایتی در اعتراض به لغو طرح تفکیک جنسیتی نوشت:

رئیس جمهور با ارسال نامه ای اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها را غیر علمی و اقدامی سطحی قلمداد کرد و خواستار توقف این طرح شد.(هفته گذشته)

۱-البته از ایشان مسبوق به سابقه است! ایشان تابستان سال ۸۸ هم با ارسال نامه ای به ناجا خواستار توقف طرح امنیت اجتماعی و برخورد با بی حجابی شده بود!
۲- اما سوال اساسی اینجاست که چرا ایشان به طرح تفکیک جنسی در اتوبوس های شرکت واحد اعتراض نمی کند؟ مگر تفکیک یک اقدام سطحی و غیر علمی نیست؟
۳-و در این میان بد نیست طرح ایشان در خصوص اختلاط میان تماشاچیان فوتبال و حضور دختران در استادیوم ها را هم یادآوری کنیم که متاسفانه آن زمان به علت برخی مخالفتهای غیر علمی و سطحی از اجرای این طرح علمی و عمیق جلوگیری به عمل آمد!
۴-و از آنجا که ناجا با صدور اعلامیه ای ورود خانم ها را به قهوه خانه ها ممنوع نموده است، بعید نیست که هفته بعد ایشان با ارسال نامه ای به ناجا خواستار رفع ممنوعیت مذکور و ادامه حضور خانم ها در قهوه خانه ها بشوند!(واقعا ممنوعیت ورود خانم ها به اماکن فرهنگی – هنری مانند قهوه خانه ها اگر اقدامی سطحی و غیر علمی نیست پس چیست؟)
۵- امید است در زمان ریاست جمهوری قطب دایره دولت و جناب مرشد کامل جناب آقای مهندس "زلالیان" طرح غیر علمی تفکیک استخر ها و حمام های مملکت ملغی شود تا بلکه بعضی ها بتوانند به جای رفتن به ترکیه در همین مملکت نفسی چاق کنند!
:
:
:
آخرین اخبار