تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۵۰۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جباری: استقلال در صدرجدول می ماند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان برنده‌ی دربی خواهند بود و در صدر جدول باقی می‌مانند.

علی جباری درخصوص دربی پیش رو و عملکرد 2 تیم در این دیدار گفت: با اینکه استقلالی‌ها در شرایط خوبی به سر نمی‌برند اما من فکر می‌کنم که این بازی به نفع استقلالی‌ها به پایان خواهد رسید. تیم استقلال با توجه به اوضاع و احوال بازیکن‌ها، مصدومیت‌ها و مشکلات توانست با تدابیر مدیریت و کادر فنی همچنان جایگاهش  را در صدر جدول حفظ کند و این نشان دهنده‌ی این مسئله است که مسئولین توانسته‌اند باهمه‌ی این مشکلات تیم را همچنان در صدر جدول حفظ کنند.
همچنین آبی‌پوشان ما بسیار مصمم هستند که در صدر جدول باقی بمانند و به همین دلیل من معتقدم که در این بازی پیروز میدان خواهند بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال همچنین درخصوص تیم پرسپولیس چنین اظهار نظر کرد: پرسپولیس هم قصد دارد که خودش را به صدر جدول برساند. باید این مسئله را در نظر داشت که پرسپولیس خیلی از مشکلات استقلال را ندارد ولی از نظر من این دلیل نمی‌‌شود که استقلال از عهده‌ی این بازی برنیاید.

وی در ادامه تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس از قدیم شرایط خاصی داشتند و دیدار این 2 تیم برای بازیکنان هم مهم و هم خاص بوده است. مسلماً هر دو تیم قصد برنده شدن در این بازی را دارند. نه تیم‌ها و نه بازیکنان‌ نباید وارد حاشیه شوند تا حداقل یک بازی زیبا را به نمایش بگذارند. امیدوارم که شاهد بازی خوب و زیبایی در روز جمعه از جانب این دو تیم باشیم و از تماشاچیان هم می‌خواهم که به خاطر تیم‌هایشان وارد حاشیه نشوند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: علی جباری ، استقلال ، دربی
:
:
:
آخرین اخبار