تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۴۸۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ايدني:
مشكلات سلامت بدون همکاری فرابخشی حل نمي‌شود
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندي شاپور اهواز گفت: امیدواریم با استقرار دولت تدبیر و امید بتوانیم مشکلات حوزه سلامت را به صورت جامع و یکپارچه حل کنیم.

 اسماعيل ایدنی در نشست وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکی که امروز 25 دی ماه در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مشکلاتي بسیار جدي در حوزه سلامت داریم.

وی افزود: روز گذشته وزير بهداشت و همراهان، مشکلات موجود در زمینه سلامت استان خوزستان را مشاهده کردند؛ این مشکلات ریشه در تخصیص منابع استان ندارد بلکه مشکلات موجود ريشه در نوع تدبیر دارد. امیدواریم با استقرار دولت تدبیر و امید بتوانیم مشکلات حوزه سلامت را به صورت جامع و یکپارچه حل کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با نوع نگاهی که در دولت مشاهده می‌کنیم و با توجه به این‌که حوزه سلامت از اولویت‌های دولت جدی است و همچنين با عزمی كه در مقام عالی وزارتخانه و ساختار حاکم بر وزارت بهداشت وجود دارد؛ چشم‌انداز روشنی در حوزه سلامت می‌بینیم.

وی بیان کرد: سلامت یک مقوله فرابخشي است و مشكلات آن تنها در بخش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی حل نمی‌شود، بلكه باید ساير ارگان‌هاي مربوط مانند آموزش و پرورش، صدا و سیما و صنایع در سلامت نقش داشته باشند.

ایدنی گفت: بدون همکاری فرابخشی نمی‌توانیم مشکلات حوزه سلامت را حل کنیم، به هر حال با چشم‌اندازی که دولت تدبیر و امید در پیش دارد، امیدواریم مشکلات سازمان‌دهی و حل شوند.

وی عنوان کرد: از این که وزير بهداشت به من اعتماد کرده و سکان سلامت استان خوزستان را به من سپرده است، تشکر می‌کنم و امیدوارم اعضای هیات علمی، کارکنان دانشگاه و همچنین نهاد روحانیت و دانشجویان در این زمینه با من همراه باشند و با من همکاری کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصريح كرد: سعی من بر این بود که در گزینش همکارانم در موقعیت‌های دانشگاه از نیروهایی استفاده کنم که بازتابي از اعضای هیات علمی کل دانشگاه باشند و نگاه من در این راستا جناحی و قومیتی نباشد و امیدوارم با همکاری دوستان، بتوانم در سایر حوزه‌های مدیریتی نيز، چنین نگاهی را جاری و ساری کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار