تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۴۷۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان در تب بیکاری می سوزد/ عدم تطبیق دستگاه های اجرایی با مقررات شورا
عضو شورای شهر اهواز با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گفت: خوزستان و به خصوص اهواز در تب بیکاری می سوزد.

 جانعلی خورشیدی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به خوزستان به عنوان اولین مقصد سفرهای استانی موجب خیر و برکت می شود، اظهار کرد: خوزستان به عنوان مهمترین قطب اقتصادی کشور و به رغم داشتن زمینه های مناسب برای اشتغال و وجود منابع غنی با آمار بالای جوانانی که در زمینه اشتغال با مشکل مواجه هستند، روبرو است.

وی افزود: جاده های خوزستان ارابه های مرگی شده اند که هر روز خانواده ای را در سوگ عزیزانشان داغدار می کنند و ما نمایندگان تنها به رفتن به مراسم سوگواری شان بسنده می کنیم.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به طرح انتقال آب کارون از سرشاخه ها موسوم به بهشت آباد و تاثیر آن بر زندگی میلیون ها خوزستانی تصریح کرد: کارون را از ما دریغ نکنید.

خورشیدی با انتقاد از عدم آشنایی سازمان ها و دستگاه های اجرایی با وظایف و رسالت شورای شهر عنوان کرد: دستگاه های اجرایی هنوز نتوانسته اند خود را با مقررات شورا تطبیق دهند.

وی اضافه کرد: به منظور استفاده بهینه و اثر بخش از نیروهای انسانی توانمند و خلاق سازمان های هم سو و موازی باید باز تعریف شوند تا کارها با سرعت بیشتر و هزینه کمتر رضایتمندی مردم را تامین کند.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: استفاده از زبان شیرین و شیوای فارسی به جای استفاده از القاب ایرانی باید جایگزین واژه ها و عبارات خارجی در سر در ساختمان ها و نماهای خارجی اهواز شود.

خورشیدی بیان کرد: صدای نمایندگان مردم در صحن علنی به گوش مسئولان نمی رسد و به همین خاطر جلسات علنی باید به صورت زنده از صدا و سیمای خوزستان پخش شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار