تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۴۵۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان بیمه سلامت خبر داد
اضافه شدن خدمات دندانپزشکی به برنامه پزشک خانواده
رئیس سازمان بیمه سلامت گفت: ما و وزارت بهداشت آمادگی اجرای درست پزشک خانواده را در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر داریم و برخی خدمات دندانپزشکی به بسته پزشک خانواده اضافه خواهد شد.

انوشیروان محسنی بندپی اظهار داشت: بنا داریم تا بحث پیشگیری و آموزش را برای ارتقای سلامت در بسته پزشک خانواده پررنگ کنیم.

وی در مورد ادامه اجرای برنامه پزشک خانواده در سایر استان‌ها گفت: سازمان بیمه سلامت و وزارت بهداشت آمادگی اجرای درست پزشک خانواده را دارند و در حال کار کارشناسی برای اجرای این برنامه در استانهای کشور هستیم تا پزشک خانواده را در شهرهای بالای 20 هزار نفر اجرا ‌کنیم.

محسنی بندپی در مورد تغییرات احتمالی در برنامه پزشک خانواده نیز گفت: برخی خدمات دندانپزشکی به بسته پزشک خانواده اضافه می‌شود.

رئیس سازمان بیمه سلامت در مورد یکپارچه شدن بیمه‌ها گفت: با تدابیری که اتخاذ کردیم و مصوبات شورای عالی بیمه، خدمت بیمه در حال یکنواخت شدن است و وقتی بسته پایه خدمت تعریف شود فرقی نمی‌کند که پشت دفترچه بیمه نام چه بیمه‌ای باشد چرا که نوع خدمات برای 75 میلیون نفر یکسان می‌شود و سیاستگذاری و تولیت را سازمان بیمه سلامت عهده‌دار خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار