تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۴۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعمیر کانال انتقال آب به کارخانه نیشکر کارون
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ از تعمیر اساسی کانال انتقال آب به کارخانه نیشکر کارون توسط این شرکت در گتوند خبرداد.

شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، مسعود صادقی گفت: کارخانه نیشکر کارون در منطقه آبیاری دیمچه واقع شده و آب آن توسط کانال شرقی دیمچه تامین می شود.

مسعود صادقی افزود: با توجه به اهمیت کارخانه نیشکر کارون در شکوفایی اقتصادی و اشتغال منطقه و با وجود محدودیت زمانی و ضرر و زیان ناشی از توقف خط تولید کارخانه از یک طرف و از سوی دیگر نیاز مبرم به عملیات بازسازی 16 کیلومتر از کانال آبرسانی این شرکت با همکاری نیروهای تعمیرات و نگهداری، بهره برداری، پشتیبانی و کارشناسان فنی بازسازی و لایروبی خطوط انقال آب انجام شد.

وی افزود:این عملیات با هماهنگی معاونت حفاظت و بهره برداری منابع آب سازمان آب و برق خوزستان و مسولان شرکت کشت و صنعت کارون و جهاد کشاورزی شهرستان شوشتر در زمان تعطیلات پایان هفته گذشته انجام شد.

صادقی تصریح کرد: در این عملیات، لایروبی به میزان 10 هزار متر مکعب، لبه گذاری به میزان 180 متر، بتن ریزی به میزان 170 متر مکعب، لایروبی دستی به میزان 18 متر مکعب، شفته آهک به میزان 108 متر مکعب، سرویس دریچه به تعداد 56 دستگاه و تعمیر دریچه به تعداد 5 دستگاه در مسیر کانال انتقال آب به کارخانه نیشکر کارون صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ افزود: همزمان در چهار نقطه از مسیر عملیات، اتصال نقاط مشترکان جدید به کانال مذکور توسط این شرکت با موفقیت انجام و آب کارخانه تامین و مشکلات موجود مرتفع شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار