تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۵۴۲۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک خواستار شد
پرداخت بدهی شهرداری اندیمشک به کتابخانه‌ها
فرماندار اندیمشک گفت: شهرداری اندیمشک قبل از پایان سال جاری نسبت به تسویه کل بدهی معوقه 900 میلیون ریال به اداره کتابخانه‌های عمومی اقدام کند.

خداداد محمدی سه‌شنبه‌شب در جلسه انجمن کتابخانه‌ها که در فرمانداری اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: حرکت و پیشرفت در مسائل فرهنگی جامعه وظیفه همه ادارات و سازمان‌هاست، به‌ویژه در امر کتاب و کتابخوانی که از مسائل مهم و زیربنایی در هر منطقه و بهترین ابزار برای پیشرفت و ترقی جامعه است.

وی افزود: فرمانداری، شهرداری و همه دستگاه‌های اجرایی طبق فرمایشات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری باید در راستای ارتقای نهضت مطالعه مفید در شهرستان حرکت کرده و خود الگویی برای عموم مردم شهرستان باشند.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: با توجه به اهدای زمین برای ساخت کتابخانه، شهرداری و شورای اسلامی شهر حسینیه نسبت به انتقال اسناد مالکیت 600 مترمربع زمین اهدایی به اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک اقدام و نتیجه را به فرمانداری شهرستان اعلام کنند.

وی ادامه داد: همچنین شورای اسلامی شهر چم گلک، زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع برای احداث کتابخانه عمومی اهدا و نسبت به انتقال اسناد مالکیت به اداره کتابخانه‌های عمومی اقدام کند و در شهر آزادی نیز زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 مترمربع به اداره کتابخانه‌های عمومی به‌منظور ساخت کتابخانه اهدا و شهرداری و شورای اسلامی شهر آزادی نسبت به انتقال اسناد مالکیت زمین مذکور اقدام کنند.

محمدی همچنین عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که کتابخانه‌ها در مسائل جاری خود دارند و منابع مالی برای حل مسائل جاری فقط نیم درصد بودجه شهرداری‌هاست، باید شهرداری عنایت ویژه‌ای به این موضوع داشته و بدهی نیم درصد خود را به کتابخانه‌های عمومی پرداخت کند.

وی ابراز داشت: در همین راستا انتظار داریم شهرداری اندیمشک بخشی از مطالبات، حداقل 200 میلیون ریال را ظرف مدت یک هفته پرداخت، و قبل از پایان سال جاری نیز نسبت به تسویه کل بدهی معوقه 900 میلیون ریال به اداره کتابخانه‌های عمومی اقدام کند.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: همچنین شهرداری شهر حسینیه نیز قبل از پایان سال جاری نسبت به تسویه بدهی معوقه 151 میلیون ریالی به اداره کتابخانه‌های عمومی اقدام کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار