تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۵۴۰۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صالحی عنوان کرد:
رشد75درصدی‌کشفیات‌نیروی‌انتظامی‌درخوزستان
جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: از آذر ماه سال گذشته تا کنون کشفیات نیروی انتظامی در استان خوزستان 75 درصد افزایش داشته است.

سید محمد صالحی عنوان کرد: ایجاد امنیت پایدار مطالبه بر حق یک شهروند است البته خود شهروندان نیز باید در این خصوص همکاری های لازم را با نیروهای انتظامی داشته باشند.

وی افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای حفظ امنیت شهروندان در راستای رضایت خداوند هستند.

صالحی تصریح کرد: روند پاکسازی نقاط آلوده در استان خوزستان از روز 23 آذر ماه به مدت یک هفته با هدف ارتقای امنیت مردم و با حمایت دستگاه های قضایی در سطح استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح دستاوردهای بسیار خوبی برای استان داشته است، اظهار کرد: در این طرح 788 فقره انواع سرقت کشف و در همین راستا  389 نفر سارق نیز دستگیر شدند.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان عنوان کرد: در این طرح همچنین  128 قبضه سلاح جنگی و هزار 619 فشنگ نیز کشف شد و 95 نفر نیز در همین زمینه دستگیر شدند.

وی با اشاره بر کشف 439 کیلو انواع مواد مخدر کشنده و 15 هزار قرص روانگردان اظهار کرد: 385 نفر از عاملین و توزیع کنندگان این مواد دستگیر شدند و 90 هزار نخ سیگار قاچاق نیز کشف شد.

صالحی با اشاره به اینکه از آذر ماه سال گذشته تاکنون 464 درصد کشفیات مواد مخدر در استان افزایش داشته است، عنوان کرد: در همین راستا  در بخش سلاح و مهمات نیز 145 درصد افزایش داشته ایم.

وی عنوان کرد: در بخش کشفیات از سال گذشته تاکنون 75 درصد رشد داشته ایم که بیشتر این آمار مربوط به وسیله نقلیه موتورسیکلت و لوازم خانگی بوده است.

صالحی با تاکید بر اینکه در بخش تصادفات درون شهری هشت درصد کاهش داشته ایم و از نظر تعداد متوفیان 56 درصد کاهش داشته ایم، گفت: در بخش پلیس راهور نیز شاهد کاهش 10 درصدی تصادفات و 9 درصد در تعداد متوفیان هستیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار