تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۴۰۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه بهبهان:
حضور در نماز جمعه نشان از بصیرت جوانان دارد
امام جمعه بهبهان گفت: جوانان کشورمان با بصیرت و یقین برای نشان دادن اهمیت حضور خود در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهر گفت: خطبه‌های نماز جمعه صرفاً سیاسی نیست بلکه جنبه عبادی آن مهم‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه مردم در نماز جمعه مطالب جدیدی را یاد می‌گیرند، عنوان کرد: نماز جمعه مانند نخ تسبیحی است که همبستگی مسلمان را نشان می‌دهد.

امام جمعه بهبهان به وظیفه جوانان برای حضور در نماز جمعه اشاره کرد و ادامه داد: جوانان کشورمان با بصیرت و یقین برای نشان دادن اهمیت حضور خود در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

وی ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول به ماجرای لیله‌المبیت اشاره کرد و افزود: تنها کسی که شهامت خوابیدن در بستر پیامبر (ص) را داشت تا رسول اسلام بتواند از مکه به مدینه هجرت کند امام علی(ع) بود.

امام جمعه بهبهان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان بهبهان در مراسم 9 دی خاطرنشان کرد: بهبهان صحن و سرای انقلاب است، شهرستانی که در راه انقلاب شهدای بسیاری تقدیم کرده و در همه صحنه‌ها حاضر است.

وی با اشاره به روز 9 ربیع الاول و آغاز غیبت صغری عنوان کرد: سفارش شده است که روز ولایت امام زمان (عج) را عید بگیرید.

ابوعلی همچنین به سالگرد ارتحال آیت‌الله مجتهدی اولین امام جمعه بهبهان اشاره کرد و ادامه داد: سالگرد وفات این روحانی جلیل‌القدر، بصیر و ولایی و سنگربان سنگر بزرگ امامت جمعه در سالیان بسیار طولانی و پایه‌گذار نماز جمعه در شهرستان بهبهان را گرامی می‌داریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار