تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۵۳۷۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزش خرمشهر سرپرست هم ندارد
با وجود این وضعیت بحرانی هم اکنون اداره تربیت بدنی خرمشهر قریب به ۱ ماه است بدون مدیر اداره شده و حتی سرپرست جهت امور اداری ندارد.

علی رغم اینکه  ورزش خرمشهر سال‌های گذشته جایگاه خوبی در ورزش کشور داشته ولی این روزها حال خوشی ندارد و هر روز شاهد نزول و پس‌رفت ورزش این شهرستان هستیم.

امروزه کارشناسان ورزش حساب ویژه‌ای برای ورزش اکثر شهرستانهای خوزستان باز می‌کنند که ورزش خرمشهر از این امتیازات دور است و به نظر در حال حاضر به صورت واقعی جایگاهی در ورزش خوزستان ندارد.

با وجود این وضعیت بحرانی هم اکنون اداره تربیت بدنی خرمشهر قریب به ۱ ماه است بدون مدیر اداره شده و حتی سرپرست جهت امور اداری ندارد.

 به تازگی بنی تمیم رئیس سابق تربیت بدنی خرمشهر با پیشنهاد دبیر کلی فدراسیون کشتی کشور منصب خود را رها کرده و برای به عهده گرفتن مسئولیت جدید خرمشهر را ترک کرد.

ورزش خرمشهرچندسال است که صعود چشمگیری ندارد و راه نزول را در پیش گرفته که در کنار این همه ناکامی متأسفانه در حال حاضر مدیر ندارد.

مرجع : رهیاب نیوز
برچسب ها: ورزش ، خرمشهر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بشردوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
0
باسلام مابانوان ورزش دوست خرمشهري خواستار رسيدگي به وضعيت سالن شهيدي را دارم حدود يكهفته است برق سالن قطع شده كسي ار اداره يا مسئول سالن رسيدگي نميكنن كه سالن بخاطر قطع برق خانم ها كجا برند ورزش كنن
:
:
:
آخرین اخبار