تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۳۶۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز خواستار شد
تحقیق و تفحص شهرداری اهواز از شرکت لیدوما
عضو شورای شهر اهواز خواستار تحقیق و تفحص شهرداری از شرکت لیدوما شد و گفت: باید تحقیق شود که دست‌اندرکاران و هیئت مدیره این شرکت چه کسانی هستند‌.

آذر زمانپور در بیست و یکمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر دیروز برگزار شد در نطق پیش از دستور اظهار کرد: ایجاد تغییر و تحول در شهرداری، حق شهردار است اما شهردار باید بهترین‌ها را جایگزین کند زیرا جایی برای آزمون و خطا وجود ندارد.

وی به نفوذ برخی افراد در انتخابات شورای شهر اهواز اشاره کرد و گفت: عواملی که در جریان انتخابات شورا نفوذ داشتند، در حال حاضر نیز دست‌بردار نیستند.

عضو شورای شهر اهواز اضافه کرد: بنده از بردن نام آن‌ها هیچ واهمه‌ای ندارم زیرا فصل‌الخطاب من تنها قانون است و در قانون هم برای نظارت بر شهرداری تنها از شورای شهر نام برده شده است.

وی خاطر نشان کرد: تا لحظه آخر عضویت در شورای شهر اهواز از رای پاک مردم دفاع می‌کنم و از عواملی که سعی در گرفتن استقلال و هویت شورا دارند هیچ واهمه‌ای ندارم.

زمانپور با اشاره به اینکه نام این افراد نافذ خارج از شورای شهر را در اختیار افکار عمومی قرار می‌دهم تصریح کرد: من شاهد بودم که یکی از این اعضا از نقش خود در انحلال شورای سوم شهر اهواز سخن می‌گفت.

وی خواستار تحقیق و تفحص از شرکت لیدوما شد و اظهار کرد: باید تحقیق شود که دست اندرکاران و هیئت مدیره این شرکت چه کسانی هستند و شهردار وظیفه دارد در این زمینه اطلاعات کافی در اختیار اعضای شورای شهر قرار دهد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار