تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۵۳۰۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اظهارات رویانیان پس از برد پرسپولیس
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید تیمش با خریدهای خوبی که کادرفنی انجام داده، دوباره به روزهای اوجش بازگشته و رکوردها را یکی پس از دیگری می‌شکند.

محمد رویانیان بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا اظهار کرد: این برد را به کادرفنی و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم، همچنین از هوادارانی که در هوای سرد و برفی به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند تقدیر و تشکر دارم. پرسپولیس در روند خوبی قرار دارد و باید حمایت شود. کادرفنی در شرایط سخت بهترین نتایج را گرفته است. پرسپولیس بعد از سال‌ها به روند خوب خود بازگشته و رکوردهایش را یکی پس از دیگری می‌شکند.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس بیش از 15 بازی است که نباخته و این اتفاق با درایت کادرفنی و علی دایی رخ داده است. هزینه‌های ما در سایه همکاری کادرفنی و بازیکنان کاهش داشته و ما شاهد این اتفاق در نقل و انتقالات و خریدهایمان هم بودیم. همچنین کادرفنی بازیکنان را به صورت حساب شده جذب کرد و ما نیز 80، 90 درصد بازیکنان مدنظر کادرفنی را گرفتیم. بازیکنانی که امسال جذب کردیم، همه‌شان بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند. مسلمان، صادقیان، خلعتبری، حاتمی، حسینی، کفشگری و عالیشاه بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام دادند.

رویانیان در پایان به سیدجلال حسینی به خاطر دنیا آمدن فرزندش تبریک گفت و افزود: یک فرزند به فرزندان پیامبر اضافه شد. من به سید باغیرت پرسپولیس تبریک می‌گویم. علی دایی هم این برد را به سیدجلال تقدیم کرد. من نیز برای او، همسر و فرزندش آرزوی سلامتی دارم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار