تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۵۲۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست میراث فرهنگی شوشتر معرفی شد
با صدور حکمی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان علی‌محمد چهارمحالی به عنوان سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر منصوب شد.

 مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان در اين باره اظهار کرد: نظر به سابقه درخشان علی‌محمد چهارمحالی که یکی از کارشناسان خبره و توانمند در عرصه شهرستان شوشتر است وی به سمت سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شوشتر منصوب شده است.

افشین حیدری خاطر‌نشان کرد: چهارمحالی از نظر تحقیقات تاریخی و اشراف به بافت تاریخی و توانمندی در حوزه فعالیت‌های پژوهشی در عرصه آثار تاریخی بین کارشناسان استان خوزستان نیرویی شاخص و نمایان است و به این دلیل وی به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان شوشتر منصوب شده است.

وی يادآوری كرد: شهرستان شوشتر دارای توانمندی‌های زیادی در عرصه تاریخی و فرهنگی است و قائم‌مقام سازمان میراث فرهنگی به این شهرستان توجه خاص دارد و به این دلیل تلاش شده تا در انتخاب سرپرست این اداره دقت نظر شایسته‌ای شود تا نیرویی خبره به این کار گماشته شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: برای شهرستان شوشتر برنامه‌های زیادی در دست طراحی است که با استفاده از توان نیروهای اداره کل میراث فرهنگی و مدیریت جدید اداره میراث فرهنگی شهرستان شوشتر در راستای تحقق این برنامه‌ها گام خواهیم برداشت.

حيدری افزود: شوشتر به واسطه داشتن آثار تاریخی متعدد و 13 اثر ثبت جهانی دارای شرایطی ویژه است و به این دلیل می‌کوشیم تا به این شهر توجه خاص شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار