تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۲۷۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس
شیاطین سرخ، ویلا پارک را فتح کردند
با پیروزی قاطعانه منچستریونایتد مقابل استون ویلا هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پیگیری شد.
 در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، عصر دیروز (یک‌شنبه) یک دیدار در ورزشگاه ویلاپارک برگزار شد که در آن استون ویلا میزبان منچستریونایتد، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود و برابر این نتیجه با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد.

در این دیدار که منچستریونایتد یکی از بازی‌های خوب فصل خود را به نمایش گذاشت و تیم هجومی‌ میدان بود،‌ دنی ولبک، مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ 15 دقیقه پس از به صدا در‌ آمدن سوت آغاز بازی گل نخست را به ثمر رساند. تنها 3 دقیقه بعد از به ثمر رسیدن این گل بود که ولبک بار دیگر برای منچستریونایتد گلزنی کرد و اختلاف را به 2 گل افزایش داد. پس از این گل فشار استون ویلای میزبان برای باز کردن دروازه شیاطین سرخ بیشتر شد اما در نهایت بازی با همین 2 گل در نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم یونایتد بار دیگر بازی را هجومی آغاز کرد و 7 دقیقه بعد مزد حملاتش را با گلی که تام کلورلی از زاویه بسته به ثمر رساند، گرفت تا پیروزی شیاطین سرخ تقریباً قطعی شود. استون ویلا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت سراپا حمله شد و تمام بازیکنان یونایتد را به حضور در نیمه خود وادار کرد هرچند این حملات فایده‌ای نداشت و یونایتد 3 امتیاز را از آن خود کرد.

شاگردان دیوید مویس با 3 امتیاز این بازی که در آن هفتمین پیروزی فصل‌شان در لیگ برتر رقم خورد، 25 امتیازی شدند و جای ساوتهمپتون را در رده هشتم جدول رده‌بندی گرفتند.

همزمان با این بازی، تیم نورویچ سیتی هم میزبان سوانزی بود که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 لیورپول، تاتنهام را در وایت‌هارت لین تحقیر کرد
هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس با پیروزی پرگل قرمزپوشان مرسی ساید در خانه تاتنهام پیگیری شد.

 در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس،دیشب (یکشنبه) تیم لیورپول میهمان تاتنهام بود و موفق شد میزبان لندنی خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کند.

در این بازی که تاتنهام از دقیقه 64 با اخراج پائولینو 10 نفره به کار خود ادامه داد، لوئیز سوارز 2 بار در دقایق 18 و 84، جوردن هندرسون در دقیقه 40، جان فلاناگان در دقیقه 75 و رحیم استرلینگ در دقیقه 89 برای قرمزپوشان مرسی ساید گلزنی کردند تا لیورپول 33 امتیازی شده و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به چلسی در رده دوم قرار بگیرد. تاتنهام هم با قبول این شکست 27 امتیازی ماند و فرصت صعود به رده هفتم را از دست داد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس در پایان هفته شانزدهم، آرسنال با 35 امتیاز صدرنشین است، لیورپول با 33 امتیاز در رده دوم قرار داد و چلسی با همین تعداد امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

:
:
:
آخرین اخبار