تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۵۲۷۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شادگان در مجلس خبر داد
طرح سؤال از وزیر مسکن به منظور رفع مشکلات جاده‌ای شادگان
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از طرح سوال از وزیر مسکن و شهرسازی وجود مشکلات جاده‌ای شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

عبدالله تمیمی امروز از طرح سوال از وزیر مسکن و شهرسازی وجود مشکلات جاده‌ای شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام به منظور پاسخگویی در راستای رفع تداوم مشکلات چندین ساله جاده‌ای شهرستان است.

وی اضافه کرد: البته موضوع مسکن مهر نیز از دیگر مواردی‌ست که پیگیر آن هستیم و با وجود اجرای آن در شهرستان همچنان بلاتکلیف و نیمه تمام مانده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: با سفر مسئولان ملی مطمئنا بخشی از مشکلات رفع می‌شود و مردم نیز به مسئولان اعتماد بیشتری پیدا می‌کنند که امیدواریم این موضوع در مورد شادگان روند قوی‌تری به خود گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود اینکه مشکل نبود اعتبارات در همه زمینه‌ها موج می‌زند اما مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم راهکارهای جدی اتخاذ کنند به ویژه در خوزستان که شهروندان مناطق مختلف با انواع مشکلات آب‌شرب، آلودگی هوا، فاضلاب و ... درگیر هستند.

تمیمی بیان کرد: هر ساله تعدادی از شهروندان در جاده‌های روستایی، شهری و بین‌شهری شادگان تصادف می‌کنند و جان می‌دهند و ما مسئولان باید پاسخگوی این حوادث و اتفاقات باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید با رسیدگی به وضعیت جاده‌های استان در راستای کاهش حوادث جاده‌ای اقدام کنیم زیرا اینگونه اتفاقات دیگر قابل جبران نیست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار