تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۲۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ويسي: بايد برابر سايپا پيروز مي‌شديم
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان با بيان اين كه بازي منطقي و بسيار خوبي مقابل سايپا به نمايش گذاشتيم،‌ گفت: تاكنون از روند نتيجه‌گيري تيم در نيم فصل دوم راضي بوده‌ام.

عبدالله ويسي اظهار كرد: مقابل سايپا يك بازي بسيار خوب و منطقي به نمايش گذاشتيم و در بخش حمله و دفاع خوب و قابل احترام بازي كرديم.

وي ادامه داد: باوجود اين كه براي تيم سايپا احترام قائل هستم ولي به نظرم ما بايد برنده اين ديدار مي‌شديم كه متاسفانه به اين صورت نشد ولي همين كه تيم‌مان بازنده نشد و با امتياز به اهواز برگشتيم، برايمان خيلي مهم است و به نظرم شاگردانم كار خيلي بزرگ و زيبايي انجام دادند.

ويسي با بيان اين كه در اين بازي از نحوه عملكرد بازيكنانم راضي بودم اما از نتيجه راضي نبودم، گفت: ما بر عكس جريان بازي گل خورديم و به نظرم اگر ما زننده گل اول بوديم، مطمئنا پيروز مي‌شديم. تا ما خواستيم گل خورده را جبران كنيم، زمان برد و بازيكنانم از نظر رواني كمي آسيب ديدند كه البته با صحبتي كه بين دو نيمه در رختكن با آن ها داشتيم، به بازي برگشتند.

وي بيان كرد: به نظرم زماني كه تيم سايپا 10 نفره شد، كمي كار ما سخت شد و اگر اين تيم همان 11 نفره بود، بهتر بود. وقتي هم كه يك بازيكن ديگر آن ها اخراج شد، ما خيلي فشار آورديم و حتي با چهار فوروارد حمله كرديم كه متاسفانه ديگر وقت بازي تمام شد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در ارزيابي‌اش از سايپا عنوان كرد: سايپا تيم بسيار خوبي است و به نظرم در اين ديدار با شخصيت بازي كردند. اين تيم كادر فني و بازيكنان بسيار خوبي دارد. سايپا در نيم‌فصل اول بسيار خوب كار كرد و البته ما براي اين بازي از آن ها شناخت داشتيم.

وي درباره رضايتش از روند نتيجه گيري تيم گفت: به نظرم تيم ما در نيم‌فصل دوم روند خيلي خوبي داشته است و از سه ديداري كه دو ديدار آن خارج از خانه هم بوده است، پنج امتياز گرفته‌ايم كه اين با توجه به اين كه مي‌گويند در نيم‌فصل دوم نمي‌توان امتياز گرفت، براي ما خيلي مهم است.

ويسي افزود: در نيم‌فصل دوم هم مانند نيم فصل اول شروع خوبي داشته‌ايم با اين تفاوت كه در نيم فصل اول برد خارج از خانه نداشتيم. مهم تر از همه اين است كه ما طي هشت بازي اخير، يك باخت داشته‌ايم كه به نظرم اين نتيجه، عالي‌ بوده است. در كل از روند نتيجه‌گيري تيمم بسيار راضي هستم.

وي عنوان كرد: به هر حال تيم ما در جدول از تيم‌هاي پايين جدول فاصله گرفته است و هشت امتياز با تيم انتهايي جدول فاصله داريم كه اين موضوع خيلي مهم است و مي‌توانيم تلاش كنيم و به تيم‌هاي بالاي جدول هم برسيم. من در ديدار روز گذشته از سه بازيكن كه به تازگي جذب شده‌ اند، استفاده كردم كه از آن ها راضي هستم ولي بايد بيشتر تلاش و بهتر كار كنند تا انشاالله بتوانيم با آن ها موفقيت‌هاي بسياري را به دست آوريم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار