تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۲۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار مرکزی بهبهان خبر داد
جذب 470 میلیون به تعاونی دهیاران بهبهان
بخشدار مرکزی بهبهان از جذب 470 میلیون تومان اعتبار به تعاونی دهیاران این شهرستان خبر داد.

جابر محبوب امروز اظهار کرد: از زمان آغاز به کار تعاونی دهیاران بخش مرکزی بهبهان تاکنون 470 میلیون تومان اعتبار جذب و به دهیاری‌ها برای کارهای عمرانی صرف شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها در قالب 12 هزار و 600 متر اجرای دو طرفه جدول و 480 متر اجرای پل و کانال بلوکی و احداث 2 هزار و یکصد متر پارک هزینه شده است.

بخشدار مرکزی بهبهان افزود: خرید لوازم و نصب وسایل پارک روستایی و خرید و نصب تجهیزات حمل و نقل عمومی به تعداد 140 دستگاه هزینه شده است.

وی ادامه داد: از 105 روستای و مکان زیر پوشش بخش مرکزی بهبهان فقط 32 دهیاری به ثبت رسیده و مشغول فعالیت هستند.

محبوب همچنین عنوان کرد: تشکیل شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها در نواحی روستایی، اقدامی بسیار موثر در فرآیند مردم‌سالاری و مشارکت مردم در سرنوشت خود محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دهیاری‌ها از آغاز تشکیل تاکنون با استفاده از همیاری و مشارکت مردم و کمک‌های دولت به منظور رفع نیازمندی‌های عمومی، جمع‌آوری زباله، ارائه خدمات عمومی و توسعه معابر اقداماتی انجام داده‌اند که اجرای طرح هادی، برنامه خدمات عمومی و برنامه خدمات اجتماعی، اقتصادی، سه فعالیت عمده دهیاری‌ها را تشکیل می‌دهد.

بخشدار مرکزی بهبهان با تاکید بر اینکه دهیاری‌ها و شوراها پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند و افزود: امیدواریم با این هماهنگی و تعامل بین مردم و مسئولان مشکلات روستایی روز به روز در موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی رفع و کم رنگ‌تر شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار