تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۱۸۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
براي ارايه گزارش در حوزه اشتغال؛
نمايندگان اهواز به شوراي شهر دعوت مي‌شوند
عضو كميسيون ورزش و جوانان شوراي اسلامي شهر اهواز گفت: حل معضل بيكاري نيازمند انجام كار كارشناسي و ارايه راهكارهاي علمي و عملي و همچنين استفاده از ظرفيت نيروي انساني بومي است.

آذر زمان‌پور اظهار كرد: دغدغه اول جامعه امروز ما به خصوص جوانان اشتغال است و خوزستان با اين همه منابع نفت و انرژي و سرمايه‌هاي ديگر نبايد نرخ بيكاري بالا داشته باشد.

وي ادامه داد: لازم است همه ارگان‌ها و سازمان‌ها اولويت نخست خود را اشتغال‌زايي براي جوانان و رفع معضل بيكاري در نظر بگيرند چرا كه در پي وجود بيكاري پيامدهاي مختلف از جمله بالا رفتن سن ازدواج، معضلات و بحران‌هاي خانوادگي، آسيب‌ها و ناهنجاري‌هاي اجتماعي است.

عضو كميسيون ورزش و جوانان شوراي اسلامي شهر اهواز گفت: پيشنهاد شد كه نمايندگان اهواز در مجلس شوراي اسلامي به صحن شورا دعوت شوند تا پاسخگوي افكار عمومي در اين زمينه باشند. نمايندگان بايد گزارشي از عملكرد حضور در مجلس در خصوص منافع اشتغال و همچنين برون رفت از معضل بيكاري ارايه دهند.

زمان‌پور اظهار كرد: مشكل مشخص است و لازم است در يك جمع كارشناسي، راهكارهاي علمي و عملي براي حل اين معضل ارايه شود.

وي گفت: شغل هر فرد هويت اوست، با توجه به اين كه خوزستان جواناني تحصيل‌كرده، بسيار مستعد و توانا دارد نياز است براي رفع بيكاري از پتانسيل و ظرفيت اين جوانان در حوزه‌هاي مختلف استفاده كرد و در جهت بومي‌گرايي در مشاغل استان گام برداشت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار