تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۱۸۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازار مركزي اهواز سامان‌دهي مي‌شود
بهره‌برداري از پياده‌ راه نادري در دهه فجر
شهردار اهواز اعلام كرد: پياده‌راه خيابان سلمان فارسي(نادري) در دهه فجر به بهره‌برداري مي‌رسد.

سيدخلف موسوي اظهار كرد: سامان‌دهي خيابان نادري در حال انجام است و طبق زمان‌بندي تعيين‌شده، عمليات جدول‌گذاري آن تا پايان اين هفته به طور كامل اجرا مي‌شود.

وي ادامه داد: تمام مصالح با كيفيت و با بهترين نوع خريداري شده است، بر اساس برنامه زمان‌بندي نيز قول داده‌ايم كه پروژه را به طور كامل در دهه فجر امسال به شهروندان تحويل دهيم. تمام تلاش‌هايي كه در اين پروژه در حال انجام است، را شهروندان مي‌توانند مشاهده كنند و از نزديك در جريان انجام اقدامات قرار بگيرند.

شهردار اهواز افزود: بازارا مركزي اهواز كه شامل خيابان‌هاي سلمان فارسي، امام و طالقاني است، در قالب طرحي به عنوان يك مجموعه در نظر گرفته شده و قرار است علاوه بر سامان‌دهي و ايجاد پياده‌راه سلمان فارسي، كل اين مجموعه را به بهترين شكل سامان‌دهي كنيم.

موسوي اظهار كرد: البته اين اقدام ويژه در صورت همكاري ساير دستگاه‌ها از جمله آبفا و آب و برق امكان‌پذير است. همان‌طور كه اين دو دستگاه در سامان‌دهي خيابان سلمان فارسي(نادري) شهرداري را ياري كردند انتظار مي‌رود كه در اين مجموعه نيز با شهرداري همكاري كنند.

وي با تاكيد بر زيباسازي مجموعه بازار هسته مركزي اهواز، گفت: بخشي از عمليات زيباسازي مجموعه بازار مركزي بر عهده شهرداري و بخشي ديگر از كار بايد با همت اصناف صورت بگيرد و لازم است در اين جهت برخي از مشاغل كه تناسبي با پياده‌راه ندارند، جمع‌آوري شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار