تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۵۱۸۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شهر چمران استعفا داد
شهردار شهر چمران ماهشهر از سمت خود استعفا داد.

 رئیس شورای اسلامی شهر چمران لحظاتی پیش با تأیید این خبر اظهار داشت: عصر دیروز استعفانامه مطهر امامی شهردار چمران به دبیرخانه شورای این شهر رسید.

نادر حسن‌نژادیان افزود: فردا جلسه‌ای در همین ارتباط با حضور کلیه اعضای شورای شهر چمران برگزار خواهد شد و موضوع را بررسی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان موافق استعفای شهردار چمران نیستم، اذعان داشت: تلاش می‌کنیم وی را از تصمیم خود منصرف کنیم چراکه شهر چمران برای توسعه و پیشرفت نیازمند حضور فرد شایسته‌ای همچون وی است.

رئیس شورای اسلامی شهر چمران تصریح کرد: در هر صورت وی حدود پنج سال سکان شهرداری این شهر را در اختیار دارد و در این مدت تلاش‌ها و اقدامات ارزنده‌ای در راستای توسعه و پیشرفت شهر انجام داده است.

حسن‌نژادیان یادآور شد: شهروندان چمرانی نیز علاقه بسیار فراوانی به این شهردار جوان و پرتلاش دارند و بدون شک مخالف استعفای وی هستند.

وی اضافه کرد: به هر ترتیب بر اساس قوانین و مقررات باید موضوع استعفای شهردار چمران با حضور اعضای شورای شهر بررسی، و تصمیم لازم در این ارتباط اتخاذ شود.

گفته می‌شود شهردار چمران قرار است به عنوان معاون شهردار بندر امام خمینی منصوب و مشغول به کار شود.

مطهر امامی متولد سال 1361 دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته برنامه‌ریزی منطقه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و از سال 1386 تاکنون به عنوان شهردار چمران مشغول به کار است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار