تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۵۱۵۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم ملی حفاری صدرنشین لیگ برتر وزنه برداری شد/ بازگشت سلیمی بعد از 481 روز
تیم ملی حفاری اهواز در صدر جدول رده بندی مسابقات وزنه برداری لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفت.

مرحله چهارم این مسابقات به مدت دو روز دراهواز برگزارشد که در پایان تیم ملی حفاری اهواز با کسب 677.95  امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت. تیم پیکان تهران با کسب 646.13 امتیاز درسکوی دوم قرارگرفت وتیم نیروی زمینی نیز با کسب 581.08 امتیاز عنوان سوم را کسب کرد.

تیم مناطق نفتخیزجنوب نیز با کسب 523.27 امتیاز درسکوی پنجم قرارگرفت.

در وزن 56 کیلوگرم، محمد اصغرنژاد ازتیم ملی حفاری در مجموع با رکورد240 کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافت. محمد خدادادی از تیم پیکان تهران در مجموع با رکورد223 کیلوگرم درسکوی دوم قرار گرفت. محسن نکیسایی از تیم مناطق نفتخیز جنوب در مجموع با رکورد 271 کیلوگرم مقام سوم را کسب کرد.

در وزن62 کیلوگرم مجید عسگری از تیم پیکان تهران در مجموع با رکورد 285 کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافت. رضا قاسمی از تیم ملی حفاری در مجموع با رکورد270 کیلوگرم عنوان دوم را از آن خود کرد. صادق قربانی از تیم مناطق نفتخیز جنوب در مجموع با رکورد 265 کیلوگرم سوم شد.

در وزن 69 کیلوگرم جابر روزبهانی از تیم پیکان تهران در مجموع با رکورد 322 کیلوگرم قهرمان شد. احسان رضاییان از تیم ملی حفاری در مجموع با رکورد 317 کیلوگرم نایب قهرمان شد. محمد نیری از تیم نیروی زمینی در مجموع با رکورد 296 کیلوگرم عنوان سوم را کسب کرد.

در وزن 77 کیلوگرم رسول تقیان از تیم پیکان تهران در مجموع با رکورد 247 کیلوگرم در سکوی نخست قرار گرفت. حمید ملکی از تیم نیروی زمینی در مجموع با رکورد 335 کیلوگرم سکوی دوم را به خود اختصاص داد. سعید رفیع نژاد از تیم نیروی زمینی در مجموع با رکورد 328 کیلوگرم عنوان سوم را ازآن خود کرد.

در وزن 85 کیلوگرم کیانوش رستمی از تیم ملی حفاری در مجموع با رکورد370 کیلوگرم قهرمان شد. حامد ابراهیمی از تیم شرکت ملی حفاری ایران در مجموع با رکورد360 کیلوگرم عنوان دوم را کسب کرد. مرتضی بیگلری از تیم نیروی زمینی در مجموع با رکورد343 کیلوگرم در سکوی سوم قرارگرفت.

در وزن 94 کیلوگرم میثم محبی از تیم ملی حفاری در مجموع با رکورد 392 کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافت.علی هاشمی از تیم پیکان تهران در مجموع با رکورد 376 کیلوگرم، عنوان دوم را به خود اختصاص داد. علیرضا دهقان از تیم مناطق نفتخیز جنوب در مجموع با رکورد 352 کیلوگرم عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در وزن 105 کیلوگرم حامد مجیدی از تیم ملی حفاری در مجموع با رکورد 401 کیلوگرم قهرمان شد. کیا قدمی از تیم پیکان تهران در مجموع با رکورد 390 کیلوگرم نایب قهرمان شد.علیرضا نایب پاشایی از تیم نیروی هوایی در مجموع با رکورد 380 کیلوگرم عنوان سوم را کسب کرد.

دروزن 105+ کیلوگرم بهداد سلیمی از تیم ملی حفاری در مجموع با رکورد 450 کیلوگرم عنوان قهرمانی را ازآن خود کرد. بهادر مولایی از تیم پیکان تهران در مجموع با رکورد 430 کیلوگرم مقام دوم را از آن خود کرد. محمد صالحی از تیم نیروی زمینی در مجموع با رکورد 405 کیلوگرم سوم شد.

میزبانی خوب خوزستانی ها

رئیس سازمان لیگ وزنه برداری فدراسیون کشور با تمجید از میزبانی خوزستان در برگزاری این مسابقات گفت: هیات استان خوزستان با همکاری باشگاه مناطق نفت خیزجنوب رقابتها در شرایطی خوبی برگزار کردند.

هادی اقبالپور با اشاره به حضور اکثر وزنه برداران المپیکی ایران در این مسابقات گفت: حضور نفراتی همچون بهداد سلیمی، بهادر مولایی و چهره های سرشناس دیگر باعث شد این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شود.  

وی گفت: مرحله پنجم و پایانی مسابقات وزنه برداری لیگ برتر باشگاه های کشور پنجم دی به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار می شود.

تصمیم گیری رضا زاده در مورد وزنه برداران المپیکی

قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری المپیک 2012 لندن نیز گفت: رئیس فدراسیون کشور در خصوص وزنه بردران المپیکی کشور تصمیم گیری می کند.

بهداد سلیمی در حاشیه هفته چهارم مسابقات وزنه برداری لیگ برتر باشگاههای کشور در مصاحبه با خبرنگار مهر گفت: حسین رضازاده در خصوص وزنه برداران المپیکی ایران به اردوی تیم ملی کشور قولهای داده است که درانتظار انجام این وعده ها از سوی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون این وعده ها عملی نشده است، افزود: به برطرف شدن مشکلات وزنه برداران المپیکی کشور امیدوار هستیم.

سلیمی که پس از481 روز از غیبت ازمسابقات رسمی روز جمعه برای تیم شرکت ملی حفاری ایران در هفته چهارم مسابقات دسته برتر باشگاههای کشور، وزنه زد، گفت: به علت مصدومیت از عملکرد خودم راضی نیستم وامیدوار در هفته پایانی مسابقات به شرایطی که مدنظرم است برسم.

وی گفت: تا زمان باقی مانده تا هفته پایانی این مسابقات در تلاش خواهم بود با انجام تمرینات منظم با آمادگی کامل برای تیم وزنه برداری ملی حفاری وزنه بزنم.

بهداد سلیمی روز جمعه درمجموع با رکورد 450 کیلوگرم در وزن 105 کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یافت.

مرحله چهارم مسابقات وزنه برداری لیگ باشگاههای کشور روز پنج شنبه آغاز وجمعه شب با شناخت تیمهای برتر به پایان رسید.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار