تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۱۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله خاتمی، فردا میهمان بهبهان است
مسئول اجرایی هیئت رزمندگان شهرستان بهبهان از سخنرانی امام جمعه موقت تهران به میزبانی هیئت رزمندگان بهبهان پنج شنبه شب در صحن امامزاده حیدر(ع) این شهرستان خبر داد.

علی حمیدی نیا گفت:  برنامه های هیئت رزمندگان از 28 آبان به مدت 5 شب و از ساعت 19 در صحن مطهر امامزاده حیدر(ع) برگزار می شوند.

وی افزود: دهه اول محرم تا عاشورا دسته ها و هیات سنتی در محلات فعال هستند ولی در دهه دوم این شور  کاهش می یابد، به همین علت برای اشاعه فرهنگ عاشورایی در طول ماه محرم برنامه های هیئت رزمندگان هر ساله در دهه دوم محرم صورت می گیرد.

مسئول اجرایی هیئت رزمندگان شهرستان بهبهان اظهار کرد: معمولا برای پربارتر شدن برنامه ها از سخنرانان و مداحان به نام کشوری، استانی و شهرستانی استفاده می شود که پنجشنبه شب از سخنرانی سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران که یک وزنه قابل اتکا در کل کشور است، بهره خواهیم برد.

وی همچنین عنوان کرد:  امینی امام جمعه مسجد سلیمان، ابوعلی امام جمعه بهبهان و قنبریان به عنوان استاد حوزه از سخنرانان هیئت رزمندگان در این 5 شب هستند.

  هیئت رزمندگان شهرستان بهبهان در سال 1382 تاسیس و عمده فعالیتهای خود را در زمان اعیاد و شهادتها و برنامه و مراسمات ملی انجام می دهد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار