تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۰۹۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احتمال طغیان رودخانه جراحی
فرماندار رامشیر بارش باران از شب گذشته تا ظهر امروز سه شنبه در این شهرستان را 22 میلی متر اعلام کرد و گفت: شرایط با وجود این باران همچنان در این شهرستان مساعد است.

فرماندار رامشیر صبح سه شنبه به همراه اعضای ستاد مدیریت بحران از حاشیه رودخانه جراحی، سد تنظیمی شهدای رامشیر و  مسیر های روستایی که احتمال آب گرفتگی و جاری شدن سیل در آنها وجود دارد بازدید کردند.

حمیمد سیلاوی در خصوص شرایط جوی رامشیر با بیان اینکه از شب گذشته تا کنون در شهرستان 22 میلیمتر باران باریده، شرایط را مساعد اعلام کرد و از اعضای ستاد مدیریت بحران خواست تا پایان بارندگی ها آمادگی خود را برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی حفظ کنند.

سیلاوی همچنین بر جمع آوری نخاله های ساختمانی و مخلوط ریزی فوری برخی از نقاط حساس به منظور حرکت روان آب در رودخانه ها و سدهای تنظیمی تاکید کرد.

وی از مخلوط ریزی و تسطیح 12 روستا حادثه خیز پیش از شروع بازندگی ها خبر داد و گفت: این مخلوط ریزی با اولویت بندی روستا همچنان ادامه دارد و طبق برنامه زمانبندی تا پایان خیابانهای سال 41 روستای دیگر مخلوط ریزی و تسطیح خواهند شد.

سیلاوی همچنین با اشاره به ادامه بارش شدید باران و طغیان رودخانه جراحی نسبت به آبگرفتگی معابر و خیابانها هشدار داد.

فرماندار رامشیر بر آمادگی کامل شهرداریهای شهرستان و دستگاه های خدمات رسان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی تاکید کرد.

رئیس ستاد بحران شهرستان رامشیر توصیه کرد: همه شهروندان از توقف در بستر و حریم رودخانه خودداری کنند و در هنگام رفت و آمد در جاده ها به ویژه در زمان بارندگی اصول ایمنی را رعایت کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار