تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۰۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز بارندگی در خوزستان از امروز
معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت: ابرناکی و به دنبال آن بارش‌های پراکنده در استان از اواسط وقت امروز آغاز و تا فرداشب به اوج خود می‌رسد.

علی‌رضا غلام‌پور اظهارکرد: سیستم فعال لایه میانی جو به صورت بسته و بریده در آمده و با هماهنگی نسبی سامانه کم‌فشار سطح زمین، از ۲۴ ساعت گذشته بارش‌های وسیع و خوبی را در شمال غرب و غرب کشور سبب شده است.

وی ادامه داد: بدین ترتیب انتظار می‌رود این سامانه، از اواسط وقت امروز به بعد ابتدا با شروع ابرناکی و سپس بارش‌های پراکنده، استان خوزستان را تحت تاثیر خود قرار دهد. عمده شدت و حجم بارش‌ها متوجه نیمه شمالی استان خواهد بود.
 
معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان افزود: بر همین اساس در 24 ساعت آینده، آسمان مناطق شمالی استان و ارتفاعات نیمه شمالی نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش‌های پراکنده و رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه، آسمان مناطق مرکزی و غربی نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق و گاهی وزش باد، آسمان مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش های پراکنده و رعد و برق گاهی وزش باد قابل ملاحظه و آسمان مناطق ساحلی و جنوبی قسمتی تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد قابل ملاحظه و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

غلام‌پور گفت: در شبانه‌روز گذشته رامهرمز، امیدیه و گتوند با  دمای ۳۲ و ایذه با ۱۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. بيشينه دمای اهواز نیز به ۳۲ و كمينه آن به  ۱۸درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سیدعلی موسوی از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
0
0
امیدواریم که باران رحمت الهی به صورت پاک و تمیز بر سرما ببارد و شاهد بیماریهای خطرناکی که در چند روز اخیر گریبان مردم را گرفته و آنها را به مراکز درمانی کشانده است نباشیم
:
:
:
آخرین اخبار