تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۵۰۲۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرزاد حاتمي پس از جدایی از فولاد: قطع همكاري به نفع هر دو طرف بود
فرزاد حاتمي پس از جدايي از فولادخوزستان گفت: به نظرم قطع همكاري به نفع هر دو طرف بود و من از اين جدايي بسيار راضي هستم.
 
مهاجم سابق تيم فوتبال فولادخوزستان اظهار كرد: من بازيكن آماده‌اي بودم، در حالي كه در ليست 18نفره تيم هم قرار نمي‌گرفتم و ديدم با اين شرايط از فولاد جدا شوم، بهتر است.

وي بيان كرد: به نظرم اين جدايي براي آينده من بهتر است و بهتر مي‌توانم پیش بروم. بازي نكردن در اين موقعيت براي من خوب نبود و درنهايت تصميم گرفتم فسخ قرارداد کنم و به صورت رسمی از فولاد جدا شوم.

حاتمی در پاسخ به اين سوال كه آيا با كادر فني تيم درخصوص قرار نگرفتن در ليست 18 نفره صحبتی داشتید؟ گفت: به هر حال اين نظر شخصي فركي بود و او به اين جمع بندي رسيد كه من جزو لیست 18 نفره تیم نباشم. من اگر در دیداری هم حضور پيدا مي‌كردم، گل هم مي‌زدم ولي فركي دوست نداشت که من جزو ليست 18 نفره باشم.

وي افزود: من حتي در مصاحبه‌اي هم گفتم كه فركي باعث خط خوردن من از تيم ملي شد. بيان اين موضوع به نشانه اعتراض من به بازي نكردنم نبود بلكه من حقيقت را گفتم. من در مدتي كه نيمكت نشين بودم، هيچ اعتراضي نكردم و در بازي‌هاي دوستانه‌اي هم كه در تركيب بودم، گل مي‌زدم ولي در ليست 18 نفره تيم قرار نمی گرفتم.

بازیکن سابق تيم فوتبال فولادخوزستان با بيان اين كه با اين شرايط هيچ وقت انگيزه‌ام را از دست ندادم، ادامه داد: من در پايان تمرينات هميشه با نعيم سعداوي كارهاي اختصاصي انجام مي‌دادم و پشتكار داشتم ولي وقتي ديدم در حالي كه بدنم آماده است اما در ترکیب قرار نمی گیرم، متوجه شدم اين موضوع فني نيست و چيز ديگري مي‌باشد كه درنهايت هم تصميم به جدايي گرفتم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اكنون با تيم جديدي قرارداد بسته‌ايد؟ گفت: خير، اكنون فقط با باشگاه فولاد تسويه حساب كردم تا با خيال راحت‌تر بتوانم تيم آينده‌ام را انتخاب كنم. چند پيشنهاد دارم كه در حال فكر و تامل روي آن ها هستم تا ببينم در اين شرايط بهترين گزينه براي من چه مي‌باشد.
 
حاتمی در ادامه درباره باشگاه فولاد اظهار كرد: به نظرم اين باشگاه، باشگاه خوبي است و اهوازي‌ها نيز مهمان‌نواز هستند. باشگاه فولاد در جدايي من تاثیرگذار نبود، من با فركي مشكل پيدا كردم كه از اين تيم جدا شدم كه از اين جدايي هم بسيار راضي هستم.

وي با قدرداني از مردم اهواز گفت: جا دارد از مردم اهواز تشكر كنم كه بسيار زود من را در اين جا قبول كردند. من گرمي اين شهر را به خاطر گرم بودن مردم آن تحمل كردم و اكنون كه هواي اين جا عالي است، در حال رفتن از اين شهر هستم. به هر حال قسمت نبود، موقع زيبا شدن هواي اهواز در اين جا باشم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار