تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۳:۱۳
کد خبر: ۴۹۹۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه هيئت مديره براي بازگشت فرهاد مجيدي
رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال گفت که به هيچ وجه قبول نخواهند کرد مجيدي از فوتبال خداحافظي کند و در اين زمينه جلسه‌اي اضطراري برگزار خواهد شد.

مقداد نجف‌نژاد در واکنش به خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال گفت: به هيچ عنوان قبول نمي‌کنيم مجيدي خداحافظي کند و به همين منظور جلسه‌اي اضطراري برگزار خواهيم کرد تا او برگردد.

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال اضافه کرد: مجيدي در اوج است و حتي سال آينده نيز مي‌تواند با همين توانايي براي استقلال بازي کند. قلعه‌نويي و فتح‌الل‌ زاده هم با خداحافظي او مخالف بودند و ما هم همين عقيده را داريم.

وي عنوان کرد: فرهاد مجيدي بازيکن با اخلاقي است و همين موضوع باعث شده در ميان هواداران محبوبيت زيادي داشته باشد از همين رو اميدواريم او به استقلال برگردد و باز هم براي اين تيم بازي کند.

نجف‌نژاد که به گفته خودش بازي را از راديو گوش مي‌داد گفت: وقتي که گزارش بازي را گوش مي‌کردم زماني که فهميدم مجيدي مي‌خواهد خداحافظي کند به فتح‌الله‌زاده و افرادي که در ورزشگاه بودند زنگ زدم و خواستم که نگذارند او مراسم خداحافظي انجام دهد.

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال همچنين گفت: معمولا هيئت مديره يک باشگاه وارد اين مسائل نمي‌شود اما به خاطر مجيدي و خداحافظي او ما جلسه‌اي اضطراري برگزار خواهيم کرد تا اين بازيکن دوباره به تيم برگردد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار