تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۴۹۸۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری همایش ولایت فقیه در دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان
كارشناس فرهنگي دانشگاه خاتم الانبياء بهبهان از برگزاری همایش ولايت فقيه در روزهای 9 و 10 آبان ماه با موضوع امام شناسی و مباحث و شبهات ولایت فقیه در آمفي تئاتر این دانشگاه خبرداد.

بهجت معتقد با بیان این که این همایش به مناسبت دهه ولايت و غديرخم برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: برگزاری سخنرانی با موضوع مباحث امام شناسي، مباني، تاريخچه و شبهات ولايت فقيه و بررسي و شناخت بهتر شخصيت مقام معظم رهبري در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر و برگزاری يك كرسي آزادانديشي همراه با پخش نماهنگ هاي فرهنگي، برنامه های این همایش 2 روزه را تشکیل می دهد.

وي تصریح کرد: سخنرانان این همایش از اساتید دانشگاه بوده و از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه معرفی شده اند؛ همچنین برای حضور در هر یک از بخش های همایش نیازی به ثبت نام نیست.

كارشناس فرهنگي دانشگاه خاتم الانبياء بهبهان  همچنین از برنامه دانشگاه جهت برگزاری سمینار کارآفرینی فردا(7 آبان ماه) خبرداد و افزود: این سمینار برای دانشجویان همه رشته ها در زمینه اشتغال یابی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، در آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می شود؛ جهت حضور در این سمینار از دانشگاه های پيام نور و آزاد اسلامی شهرستان نیز دعوت شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار