تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۴۹۸۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرطان برخی کودکان قابل درمان است

رئیس سازمان نظام پزشکی خوزستان، سرطان کودکان را قابل درمان دانست و گفت: برخی کودکان مبتلا به این بیماری بهبود پیدا می‌کنند.

بیژن کیخایی دهدزی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از کودکان مبتلا و شفا یافته بیماری سرطان و خانواده‌های آنها، اظهار کرد: بیماری سرطان که برخی کودکان به آن دچار می‌شوند قابل درمان است.

وی تصریح کرد: بیماری سرطان کودکان، بیماری آسانی است و اکثر کودکان مبتلا به این بیماری  درمان می‌شوند.

رئیس سازمان نظام پزشکی خوزستان تصریح کرد: برای درمان بیماری سرطان یک کار تیمی انجام می‌شود که از پزشک معالج گرفته تا کارگری که بیمارستان را تمیز می‌کند در آن حضور دارند و در گذراندن مراحل درمان موثر هستند.

این فوق‌تخصص خون و انکولوژی با تاکید بر این نکته که اکثر سرطان‌های کودکان قابل درمان است گفت: در حال حاضر بیماری سرطان بیماری بدی نیست و قابل درمان است.

رئیس بیمارستان شفای اهواز در ادامه به بستگان کودکان سرطانی توصیه کرد خانواده و والدین این کودکان را تنها نگذارند و در مراحل درمان یاری‌گر آنها باشند.

کیخایی دهدزی با اشاره به هزینه بالای درمان بیمان سرطانی خاطرنشان کرد: خیلی از خانواده‌ها از پس هزینه‌های درمان برنمی‌آیند به همین دلیل می‌طلبد که خیرین در این مسئله یاری‌گر خانواده‌های دارای بیماران سرطانی باشند.


مرجع / فـارس
برچسب ها: سرطان ، کودکان
:
:
:
آخرین اخبار