تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۹۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان سرشار از استعداد ورزشی است/
مدیرکل ورزش استان نمی شوم
مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت: خوزستان پر از استعداد ورزشی است که باید این استعدادها کشف و در مورد استفاده تیم های ورزشی قرار بگیرد.

علیرضا مراد حاجتی اظهار کرد: علاوه بر قهرمانی تیم فوتسال بانوان باشگاه ملی حفاری در لیگ برتر فوتسال کشور، در بخش آقایان نیز تیم های گلف، پاور لیفتینگ، کاراته و وزنه برداری ما نیز با شایستگی موفق شدند به مقام قهرمانی دست یابند.

حاجتی در خصوص مشکلات مالی و هر چند وقت یک بار دامن گیر تیم های دولتی می شود، تصریح کرد: ما هیچ مشکلی برای ادامه کار و تیمداری در لیگهای مختلف نداریم ولی در ورزش حرفه ای در زمان حاضر هزینه، حرف اول را می زند و ورزش ما اگر بودجه لازم را داشته باشد هیچ مشکلی را سد راه خود نمی بینیم.

وی بیان کرد: در باشگاه حفاری بعد از چندین سال تیمداری، تجربه لازم برای اداره کردن تیم ها در سطوح قهرمانی وجود دارد زیرا که در سال 2012 ورزشکاران ملی حفاری موفق شدند برای کشور مدال آوری کنند.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری افزود: خوزستان سرشار از استعداد است ولی این استعدادها باید پرورش داده شوند و مسئولیت آنها را به عهده گرفت که به عقیده من تاکنون شرکت ملی حفاری به خوبی این مسئولیت را پذیرفته است و باتوجه به مشکلات نقدینگی که در کشور وجود داشت؛ تیم های ورزشی این شرکت هیچ مشکلی از نظر مالی احساس نکردند.

وی در خصوص تیم فوتبال باشگاه ملی حفاری گفت: تیم ما اکنون زیر نظر مربی باتجربه خود در لیگ دسته دوم بازی می کند که در دو هفته اخیر نیز نتایج خوبی را کسب کرده است. یکی از مسایل مهم تیم ما در لیگ امسال مانند سالهای گذشته بحث مسایل اخلاقی بوده که در این زمینه نیز به صورت کامل برای بستن تیم خود آن را لحاض کردیم و از بهترین جوانان استان در تیم خود استفاده کرده ایم.

حاجتی ادامه داد: هدف اصلی ما در این فصل از رقابتها صعود به لیگ دسته یک کشور است زیرا تیمی که بسته این در حد و اندازه هایی است که می تواند این امر را محقق کند.

وی در خصوص ادامه تیمداری باشگاه ملی حفاری در رشته بسکتبال اظهار کرد: تیم خوبی را در سال گذشته داشتیم که از بازیکنان و کادر فنی بومی و خوبی برخوردار بود و به خوبی به پلی آف راه یافت ولی در زمان حاضر در رشته های والیبال و بسکتبال هیات مدیره تیمداری در سطح استان را برای ما مصوب کرده است چون بودجه امسال ما مانند سال گذشته است و اگر سال آینده این بودجه اضافه شود بازهم می توانیم در سطح کشور تیمداری کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری با تکذیب شایعات مبنی بر حضورش در راس اداره ورزش و جوانان استان خوزستان، اظهار کرد: این صحبتها در حد شایعه است و خیلی از دوستان به من لطف دارند ولی در حال حاضر گرشاسبی به خوبی کار خود را انجام می دهد و توانمندیهای این مدیر را تاکنون دیده ایم ولی هیچکس برای ماندن نیامده است و همه ما روزی خواهیم رفت.

وی افزود: امیدوارم روزی که قرار است گرشاسبی برود فردی جایگزین او شود که توانمندی های بیشتری داشته باشد و شک نکنید که آن فرد من نیستم زیرا از من توانمند تر و شایسته تر در خوزستان افراد زیادی هستند.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: خوزستان ، ورزش
:
:
:
آخرین اخبار