تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۸۹۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمله شدید مربی فولاد به جلالی
سعداوی با بیان اینکه صحبت‌های جلالی عوام فریبی و سفسطه است، تهدید کرد در صورت ادامه این روند، مسائل بیشتری را درباره سرمربی تراکتورسازی شفاف می‌کند.
نعیم سعداوی درباره دیدار تیم فولاد خوزستان با تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی داشتیم و با شناخت کامل به تبریز خواهیم رفت. هدف‌مان این است که دست پر و با سه امتیاز از بازی با تراکتورسازی برگردیم. البته ایوب کلانتری را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.

وی درباره حساسیت دیدار دو تیم فولاد و تراکتورسازی به واسطه تقابل فولادی‌ها با مجید جلالی، تاکید کرد: بعد از آنکه جلالی از تیم فولاد خوزستان رفت، عالم و آدم را به نحوی در عدم موفقیت خود در این تیم مقصر جلوه داد به جز خودش. او کوچکترین تقصیری را متوجه خودش نکرد و مدام از دلالیسم و انواع و اقسام مسائل دیگر صحبت کرد.

صحبت‌های جلالی کم لطفی بود
مربی فولاد خوزستان با بیان اینکه در ایران هیچ باشگاهی به اندازه فولاد به جلالی فرصت نداده است، تصریح کرد: جلالی چهار سال در فولاد بود. این اتفاق برای کمتر مربی‌ای رخ می‌دهد. ضمن اینکه هم باشگاه و هم هواداران به خوبی از وی حمایت کردند ولی او در حق باشگاه فولاد کم لطفی کرد. اخیرا هم در صحبت‌هایش گفته که سیستم دلالیسم باعث شد که از فولاد جدا شود.

جلالی عوام فریبی می‌کند
سعداوی خاطرنشان کرد: چطور ایشان در طول چهار سال فعالیتش در فولاد هیچ مشکلی نداشت. چطور یک نفر که مخالف دلالیسم در فوتبال است، چهار سال توانست در صورت وجود آن، در یک تیم دوام بیاورد؟ چطور وقتی ایشان چهار سال پول و پاداش باشگاه فولاد را می‌گرفت این صحبت‌ها نبود؟ به نظرم اینها همه عوام فریبی است. یک مربی باید شجاعت داشته باشد و بگوید در طول چهار سال حضورش در یک باشگاه تمام شرایط برایش فراهم بوده ولی توان فنی‌اش هم همینقدر بوده است.

لیگ ادامه پیدا می‌کردم باز هم سقوط می‌کردیم
وی اظهار داشت: جلالی بعد از چهار سال فعالیت در فولاد، تیم را در رده چهاردهم تحویل داد. به نظرم اگر لیگ در آن زمان یکی، دو بازی دیگر ادامه داشت فولاد حتی یک پله دیگر در جدول سقوط می‌کرد!

شاید موفقیت فرکی برایشان خوشایند نبوده
مربی فولاد صحبت‌های اخیر مجید جلالی درباره دلالی و باشگاه فولاد را بی ارتباط به مسابقه این تیم با تراکتورسازی ندانست. او در این خصوص تاکید کرد: سئوالم این است چرا جلالی بعد از دو سال و قبل از بازی ما با تیمش (تراکتورسازی) این مسائل را مطرح می‌کند؟ او می‌خواهد تمرکز ما را به هم بزند. این در حالی است که حسین فرکی در اولین سال حضورش در فولاد سهمیه آسیایی گرفت و این شاید برای آقایان خوشایند نباشد.

ادامه بدهند خیلی مسائل را شفاف‌سازی می‌کنیم
سعداوی با بیان اینکه به حرمت باشگاه فولاد خوزستان در این مدت سکوت کرده است، گفت: اگر احساس کنیم آقایان به نحوی مجموعه فولاد خوزستان را زیر سئوال می‌برند خیلی مسائل را شفاف مطرح می‌کنیم. ما در فوتبال ایران مربیان مختلفی داریم که سیستم تفکر و شخصیتشان برای همه مشخص است. مثلا وقتی می‌گویید حسین فرکی، علی دایی، محمد مایلی کهن یا امیر قلعه‌نویی مخاطب شما می‌داند با چه افرادی مواجه است. ولی یک تیپ از مربیان هم هستند که مخاطب خود را به خوبی تحت تاثیر الفاظ خود قرار می‌دهند ولی کارایی فنی آنها مبهم است. عملکرد این مربیان نشان می‌دهد که کجای فوتبال هستند.

نقطه ضعفشان را با ادبیات خاص می‌پوشانند
وی افزود: این مربیان سعی می‌کنند با ادبیات خاص خود، نقطه ضعف‌هایشان را بپوشانند ولی این اتفاق همیشگی نیست و مردم به خوبی متوجه آن خواهند شد.

جلالی گزینه پنجم، ششم تراکتورسازی بود
مربی فولاد در ادامه انتقاداتش از سرمربی پیشین این تیم، گفت: اگر موضوعی در فولاد خوزستان بوده است، چرا جلالی بعد از چهار سال آنرا مطرح می‌کند؟ ضمن اینکه از این مسائل که فقط آقای جلالی ضربه نمی‌خورد؛ بلکه خود باشگاه فولاد ضربه می‌خورد. حالا شما نگاه کنید جلالی سال بعد از قطع همکاری با فولاد خوزستان کجا رفت؟ ایشان امسال هم گزینه پنجم و ششم تراکتورسازی بود.

بهتر است جلالی اطلاعات فنی‌اش را بالا ببرد!
سعداوی با تاکید مجدد بر اینکه قصد ندارد برخی از مسائل را باز کند، گفت: مجید جلالی بهتر است به کار خودش بپردازد و اطلاعات فنی‌اش را بالا ببرد تا شاید به فوتبال ما کمک کند! حالا هم که تیم فولاد موفق است، می‌گویند این موفقیت مدیون برنامه‌ریزی‌های فلانی است. در حالی که الان از تیمی که در اختیار آقایان بود، فقط دو بازیکن بازی می‌کنند؛ یکی بختیار رحمانی که از تیم‌های پایه با تیم بزرگسالان بازی می‌کرد و دیگری مهرداد جماعتی که اتفاقا سرمربی وقت نظر مثبتی روی این بازیکن نداشت و با اصرار مدیریت باشگاه، جماعتی در فولاد ماندنی شد.

 زمان سفسطه‌گری در فوتبال گذشته است
وی تصریح کرد: دیگر وقت آن رسیده است که با جامعه فوتبال و خودمان روراست باشیم. زمان سفسطه گری در فوتبال گذشته است و مردم خودشان به خوبی همه چیز را قضاوت می‌کنند. ارتباط دادن سیستم دلالی با باشگاه فولاد به رغم آن همه حمایتی که از جلالی شد، اتهام بزرگی است و اگر لازم باشد آنرا پیگیری خواهیم کرد. همانطور که گفتم مسائل زیادی هست ولی به خواست باشگاه فولاد جواب آنها را ندادم. الان هم قصد دارند باشگاه فولاد را در آستانه بازی با تراکتورسازی وارد حاشیه کنند ولی اگر لازم باشد مسائل دیگری را برای شفاف سازی عنوان خواهیم کرد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمدسیلاوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
2
1
این موفقیت تیم فولاد بازحمت های آقای فرکی وکادره با تجربه ی فنی بدست آمده است وجلالی هیچ نقشی دران نداردو نخواهدداشت واز آآقای سعداوی ممنونم که جواب اینجورادمهای نمک نشناس روباقاطعیت تمام میدهد
:
:
:
آخرین اخبار