تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۴۸۸۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست کمیته لیگ کشتی استعفا کرد
سرپرست کمیته لیگ کشتی از سمت خود استعفا کرد.
محمدابراهیم امامی سرپرست کمیته لیگ فدراسیون کشتی که چند ماه قبل با حکم حجت‌الله خطیب به این عنوان منصوب شده بود از سمت خود استعفاء کرد.

امامی در این رابطه گفت: از روز اول که درباره قبول مسئولیت صحبت کردیم قرار بود که سازمان لیگ به صورت مستقل عمل کند اما با توجه به برنامه‌های پیش رو نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم تغییرات لازم را به وجود آوریم.

وی ادامه داد: پیشنهاداتی برای تغییرات در چارت سازمانی کمیته لیگ داشتیم که متأسفانه این تغییرات انجام نشد. برنامه‌های خودم را در چند صفحه به سرپرست فدراسیون ارائه کردم و صحبت‌هایم برای این تغییرات انجام شد تا به صورت مستقل فعالیت کنیم اما این اتفاق‌ها نیفتاد. مسابقات دسته اول را برگزار کردیم و لیگ منطقه‌ای جوانان و نوجوانان را به پایان رساندیم فینال لیگ کشتی فرنگی در سال گذشته را هم با بهترین شرایط به انجام رساندیم. قرار است لیگ برتر کشتی آزاد هم رأس چند روز آینده شروع شود.

امامی با بیان اینکه از تمام مسئولان فدراسیون کشتی و رؤسای کمیته‌های فدراسیون بابت همکاریشان تشکر می‌کنم، گفت: احساس کردم نمی‌توانم مطابق خواسته‌های ورزش اول کشور به کشتی کمک کنم و اگر شخص دیگری توانایی بهتری دارد کار را در دست بگیرد. تا امروز هم هرکاری از دستم بر می‌آمد انجام دادم و از این به بعد هم در خدمت کشتی خواهم بود اما شرایط مهیای همکاری نبود و دیدم اگر استقلال نداشته باشم بروم بهتر است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار