تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۴۸۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه آبادان و خرمشهر مهمترین هدف منطقه آزاد اروند
عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند از توسعه و پیشرفت شهرهای آبادان و خرمشهر به عنوان مهمترین هدف این سازمان نام برد.

عبدالله کعبی شامگاه شنبه در نشست با مسئولان شهرهای آبادان و خرمشهر در سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گفت: کمک و همراهی تمامی مسئولان ما را در انجام موفقیت آمیز ماموریت مان که همانا توسعه و پیشرفت منطقه آزاد اروند است یاری می رساند.

وی افزود: شهرهای آبادان و خرمشهر مدیران خوبی همچون استاندار جدید خوزستان در سطح کشور دارد.

وی با تاکید بر لزوم بهره برداری از راهکارهای قانونی اظهار کرد: جذب سرمایه گذار و ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند نیازمند همراهی و همت همگان است.

عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند بر لزوم تبیین اقتصادی بودن منطقه آزاد اروند از سوی ائمه جمعه و مسئولان شهرهای آبادان و خرمشهر تاکید کرد.

کعبی تصریح کرد: به منظور بهره مندی عموم مردم آبادان و خرمشهر از امکانات هماهنگی و همراهی تمامی ادارات با سازمان منطقه آزاد اروند ضروری است.

وی با بیان اینکه هدف  سازمان منطقه آزاد اروند بهره مندی بیشتر مردم آبادان و خرمشهر از امکانات است یادآور شد: امید می رود تا بتوانیم در این راه خدمات مطلوبی را به مردم ارائه کنیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار