تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۴۸۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نائب قهرمان المپیک مصدوم شد
نائب قهرمان دسته 105 کیلوگرم المپیک لندن از آسیب دیدگی خود به علت پارگی عضله ران پای راست خبر داد. نواب نصیر شلال اظهار کرد: هفته قبل در حین تمرینات باشگاهی عضله چهار سر پای راستم دچار پارگی شد که به همین دلیل تمرینات وزنه زدن را قطع کردم.

وی افزود: این مصدومیت کهنه نبوده است اما چهارشنبه هفته گذشته حین تمرین تشدید  شد که منجر به پارگی عضله چهار سر ران راست شد.

نائب قهرمان المپیک 2012 لندن  تصریح کرد: تمرینات وزنه برداری را قطع کردم اما فعلا بدنسازی ادامه دارد ضمن اینکه از پایم عکس «ام آر ای» گرفته ام تا شدت آن مشخص شود.

نصیر شلال در خصوص شایعه دوپینگی بودن برخی وزنه برداران توضیح داد: این مسئله در وزنه بردارانی که اخیرا در مسابقات آسیایی وزنه زدند رخ داده است و هیچ ربطی به من و سایر وزنه برداران دیگر ندارد زیرا ما در اردو نیستیم.

عضو تیم وزنه برداری باشگاه حفاری اهواز با اشاره به بازگشت یا عدم بازگشت خود به تیم ملی تصریح کرد: مدال گیرنده در این کشور فراوان است پس چرا از ما دعوت کنند.

وی با اشاره به شکایت بهداد سلیمی از ضارب خود در جریان عیادت از کوروش باقری گفت: بهداد به شدت پیگیر شکایت خود است اما فعلا برای انجام کارهای شخصی خود به شهرستان رفته است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار