تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۴۸۷۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استعفاي سرمربي تيم فوتسال حفاري تكذيب شد
مديرعامل باشگاه ملي حفاري، استعفاي سيدمحمد ناظم الشريعه، سرمربي تيم فوتسال اين باشگاه را تكذيب كرد.

عليرضا مرادحاجتي اظهار كرد: تيم‌مان بعد از چند ديدار كه عملكرد خوبي داشت، روز گذشته مقابل شهيد منصوري قرچك متحمل شكست شد. به نظرم آن كساني كه واقعا فوتسال گاز خوزستان را نابود كردند، اكنون نيز به دنبال نابودي فوتسال حفاري هستند؛ چرا كه خودشان مربي تيم نيستند.

وي درباره استعفاي ناظم‌الشريعه هم گفت: او انتظار باخت نداشت، چرا كه تيمش با نتيجه 2 بر صفر از حريف پيش بود و وقتي 3 بر 2 باخت، احساس كرد بازيكنانش نمي‌خواهند از ته دل بازي كنند كه اين موضوع برايش سنگين بود.

مديرعامل باشگاه ملي حفاري عنوان كرد: او استعفايي به من نداده است و هيچ صحبتي هم در اين زمينه با من نداشته است. ممكن است او در حالي كه عصباني بوده اين صحبت را كرده باشد.

وي بيان كرد: او پس از بازي به رختكن رفته و با بازيكنان صحبت و از آن ها تشكر كرده و سپس به آن ها گفته است، خداحافظ و من ديگر با شما نيستم كه بازيكنان تيم هم از اين موضوع بسيار ناراحت شدند. به هر حال ناظم‌الشريعه و يا هر فرد ديگري، زماني كه عصباني مي‌شود نبايد تصميم بگيرد ولي روز گذشته فشار رواني بسياري به ناظم‌الشريعه وارد شد و وقتي تيمش بازي 2 بر صفر برده را با نتيجه 3 بر 2 عوض كرد، بسيار ناراحت شد كه اين موضوع بايد از نظر فني بررسي شود.

مرادحاجتي با بيان اين كه عملكرد ناظم‌الشريعه طي بازي هاي گذشته بسيار خوب بوده است، گفت: چرا زماني كه ما در قم با نتيجه 6 بر 4 حريفمان را شكست مي دهيم، كسي سراغي از ناظم‌الشريعه نمي‌گيرد؟ زماني كه تيم ما در يكي از ديدارها در اين جا از حريف پيش بود، افرادي تخم‌مرغ به زمين پرتاب كردند كه همين موضوع باعث شد در حالي كه تيم ما 2 بر يك از حريف پيش بود، نتيجه در هشت ثانيه پاياني، 2 بر 2 شود. واقعا چه دليلي دارد كه تماشاگران اين كار را انجام دهند؟

وي خاطر نشان كرد: به همين دليل است كه ورزش رونق نمي‌گيرد؛ چرا كه بيشتر افراد به سود شخصي خود به ورزش نگاه مي‌كنند. يك عده هستند كه اصلا دوست ندارند ورزش پا بگيرد؛ زيرا خودشان در ورزش جايي ندارند.

مديرعامل باشگاه ملي حفاري گفت: تيم ما بسيار قوي و توانمند است و از جوانان بسيار خوبي هم بهره مي‌برد. به نظرم بحث برد و باخت، بحثي بچگانه است. ما نه با برد خوشحال و نه با باخت ناراحت مي‌شويم. مهم اين است كه يك جو ورزشي را به وجود آوريم تا كساني هم كه به سالن مي‌آيند، از تماشاي بازي لذت ببرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار