تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۸۱۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازتاب حذف استقلال در رویترز
خبرگزاری رویترز انگلیس با اشاره به نتیجه بازی برگشت ۲ تیم استقلال و اف سی سئول در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حذف استقلال مقابل اف سئول را نتیجه عدم حضور مهره‌های کلیدی آبی‌پوشان دانست.
خبرگزاری رویترز انگلیس با اشاره به تساوی 2 بر 2 تیم‌های استقلال و اف سئول کره جنوبی در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روی خروجی سایت خود نوشته است: اف سی سئول روز چهارشنبه با کسب تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال در جو خاص استادیوم آزادی در مجموع 4 بر 2 برد تا در فینال حریف گوانگژو چین شود.

رویترز در ادامه این گزارش پس از اشاره به گل‌های بازی و بازیکنانی که آنها را به ثمر رساندند، آورده است: پیروزی سئول بدان معنا است که برای پنجمین سال متوالی یکی از نمایندگان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت. کره‌ای‌ها در 4 دوره قبلی 3 بار قهرمان شده‌اند. شالوده پیروزی تیم کره‌ای اما هفته پیش در خاک خودش ریخته شد، زمانی که آنها ضمن بسته نگه داشتن دروازه خود به پیروزی 2 بر صفر دست پیدا کردند، هرچند استقلال در آن بازی مهره‌ کلیدی‌اش خسرو حیدری را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

در این گزارش همچنین آمده است: نماینده ایران در بازی برگشت هم زوج خط میانی خود، جواد نکونام و آندرانیک تیموریان را در اختیار نداشت و تلاش فراوانی انجام داد تا توپ را در سریع‌ترین زمان ممکن به مهاجم و کاپیتان خود، فرهاد مجیدی برساند. نیمه اول این بازی که طی آن 2 تیم موقعیت‌های متعددی را  به وجود آوردند بسیار جذاب بود اما سئول بازی فنی‌تری را به نمایش گذاشت و بازیکنانش پاس‌های بیشتری را میان یکدیگر رد و بدل می‌کردند. استقلال که برای صعود به 4 گل نیاز داشت در ابتدای نیمه دوم توسط جی لوید ساموئل، مدافع پیشین تیم استون ویلا به گل تساوی و در ادامه نیز توسط محمد قاضی به گل دوم  رسید تا امید یک بازگشت غیرمحتمل را در سکوهای ورزشگاه آزادی زنده کند، اما این گل تنها حرکات هجومی 2 تیم را افزایش داد و اف سی سئول در پایان مزد بازی هجومی بازی‌اش را با پنالتی به دست آمده در دقیقه 79 گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار