تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۴۷۹۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با قراردادی 3 ساله
مانچینی رسما سرمربی گالاتاسرای شد
سرمربی پیشین تیم‌های منچسترسیتی و اینتر به عنوان جانشین فاتح تریم در گالاتاسرای معرفی شد.
پس از اینکه باشگاه گالاتاسرای ترکیه با انتشار تصویری از روبرتو مانچینی در کنار رئیس باشگاه، رسما تایید کرد که سرمربی پیشین منچسترسیتی برای مذاکره با شیرهای استانبول به ترکیه سفر کرده است این مربی 48 ساله با امضای قراردادی 3 ساله به طور رسمی هدایت قهرمان فصل گذشته ترکیه را به عهده گرفت.

گالاتاسرای هفته گذشته فاتح تریم، سرمربی نامدارش را به دلیل کسب نتایج ضعیف در فصل جدید سوپرلیگ ترکیه و شکست دور از انتظار خانگی 6 بر یک مقابل رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از کار برکنار کرد. در این مدت هم  وظیفه هدایت فنی گالا بر عهده دروگبا، مهاجم ساحا عاجی این تیم بود.

رسانه‌های ترکیه‌ای گزارش دادند این مربی ایتالیایی که به مدت 3 سال هدایت قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه را به عهده خواهد گرفت دستمزدش در این تیم در سال اول 4.5 میلیون یورو است. اگر مانچو موفق شود این تیم را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند 2 میلیون یورو پاداش خواهد گرفت و در کنار آن اگر قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه و جام حذفی را برای این تیم به ارمغان بیاورد به ترتیب یک میلیون یورو و 500 هزار یورو نصیبش خواهد شد.

پیش از این قرار بود روبرتو مانچینی با امضای قرارداد بلافاصله در تمرینات این تیم حاضر شود و در دیدار گالاتاسرای مقابل یوونتوس در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در اولین بازی رسمی روی نیمکت این تیم بنشیند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار