تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۴۷۶۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاضلاب اهواز هنوز به كارون مي‌ريزد
دبير شوراي حفاظت كيفي رودخانه كارون گفت: بخشي از فاضلاب شهري در قسمت شرقي اهواز تا ساخته شدن تصفيه‌خانه، به كارون ريخته مي‌شود.
 
صغري رستمي اظهار كرد: تصفيه فاضلاب اهواز به دو بخش شرقي و غربي تقسيم مي‌شود كه فاضلاب غرب اهواز به تصفيه‌خانه چنيبه منتقل مي‌شود اما تصفيه‌خانه قسمت شرقي شهر هنوز راه‌اندازي نشده است.
 
دبير شوراي حفاظت كيفي كارون با اشاره به اين‌كه تاكنون 80 تا 90 درصد از ساخت تصفيه‌خانه شرقي اهواز به پايان رسيده است افزود: تا زماني كه تصفيه‌خانه شرق راه‌اندازي نشده است، قسمتي از فاضلاب در رودخانه كارون تخليه مي‌شود كه عمده‌ترين محل آن، در محدوده كوروش است و قسمت ديگر به كانالي مي‌ريزد كه به نهر "ماله" منتهي مي‌گردد.
 
وي عنوان كرد: نهر ماله در مسير خود به نيزارهاي طبيعي مي‌رسد و از شدت آلودگي آن كاسته مي‌شود. در حال حاضر ريختن فاضلاب به اين نهر گزينه اصلح نيست اما از ريختن فاضلاب به رودخانه كارون بهتر است.
 
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فاضلاب ، اهواز ، کارون
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
0
2
متاسفانه این روزها مسمومیت در شهر اهواز بیداد می کند. بهتراست از درمانگاههای شهر اهواز اطلاعاتی بگیرید تاببینید چه خبر است. ظاهرا مسئولین بهداشتی هم انگار بی خیال هستند.
ناشناس
|
Sweden
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
0
0
آیا دبير شوراي حفاظت كيفي رودخانه كارون واقعا خبر ندارد که بخش بزرگی از فاضلاب غرب اهواز هم به کارون میریزد؟؟!!!
برای مثال در بلوار ساحلی مقابل خیابان مهر شرقی کیانپارس و جنب پل هفتم (در کنار دانشگاه چمران) فاضلاب شهری مستقیما به کارون میریزد.
در واقع در غرب اهواز هم شبکه فاضلاب ساخته شده و هم تصفیه خانه، اما خط انتقال از شبکه جمع آوری فاضلاب به تصفیه خانه ساخته نشده است. علتش را اگر بنویسم سایت خوزنیوز مطابق معمول سانسور می کند.
اما از همه رسانه های استان میخواهم با یک جستجوی ساده مدیران فاسد (یا شاید بی خرد) را به مردم معرفی کنند.
یک محیط زیستی
|
Canada
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
0
0
هیچ کس مسئله محیط زیست و آلودگی را جدی نمی گیرد تا زمانی که اتفاقی بسیار بسیار ناگوار پیش آید.
:
:
:
آخرین اخبار